EnAnonumius skrev 2022-01-09 18:10:47 följande:
Du skriver ju i inlägg efter inlägg "riklig mens".
Att du skrev om VISSA kvinnor och deras biverkning i ETT inlägg, gör det inte rättfärdigat att sitta och fixera sig enbart vid "riklig mens" när diskuteras GENERELLT om vaccin och mens, så som du gör.
Och INGEN har förnekat, heller att mer fakta behövs. Det är knappast andras problem OM du har missat detta.
Ingen har missat att du har skrivit detta, och ingen har missat att det finns andra som skrivit detta att mer fakta behövs, så du är knappast ensam i tråden om tycka att det behövs.
Dock så fråntar det inte sanningen att DU aldrig kan ta för givet att det är "riklig mens" det enbart handlar om som du upprepat enbart skriver, bara för att det finns VISSA kvinnor som har får den typen av mensrubbning.
Det är FLERA som har sagt i från till dig att man inte vet vilken typ av mensrubbning, som är vanligast.
OCH nej fortfarande INGEN som förnekar dessa VISSA kvinnor och deras problem med riklig mens i samband med vaccinet.
Det har ju även framkommit i tråden att STUDIER GÖRS om dessa inrapporterade mensrubbningar.
Finns det ett samband mellan vaccinet och mensrubbningar, så skall det även redas ut VILKEN typ av mensrubbning som är vanligast och mindre vanlig.
Så innan fakta finns, så kan du väl ha tillräckligt med vett och skriva mensrubbning, och förstå att mensrubbning även innefattar då problemet "riklig mens". I stället för att enbart fixera dig vi "riklig mens". Hur svårt skall det vara för dig? Eller är det för svårt för dig?
Det är ovanligt enkelt, och det är invänta fakta.
Och de biverkningar som vi hör, är just dessa 3 jag nämner.
Och är de mer, så ingår det också i vad som det handlar om.
S3en när du lägger orden i munnen, så slutar du prata om det jag pratar om.
Och frågan är endast om vad mer symtomer dessa kvinnor har som fått biverkning, och vad det har för mer betydelse än just biverkningen.
Och när detta kommer i vad det är, ja, då adresserar vi dessa.
Vill du förekomma dessa?
EpicF skrev 2022-01-09 18:36:49 följande:
Nej, då var vi där igen. Varför ska jag läsa på om HPV, när tråden handlar om COVID-19 vaccinet? Vad är kopplingen mellan HPV och covid-19 vaccinet?
Ja, självklart pratar jag om hur han hade det på jobbet. Om han numera använder visir och munskydd på jobbet. Ärligt talat, var det så svårt att förstå? Och återigen, vad har det med dig att göra?
Se svar ovan.
Eftersom jag frågade så har jag inte missar något.
Läs tillbaka om vad jag sagt om HPV, kan inte hjälpa dig före.
EpicF skrev 2022-01-09 18:38:49 följande:
Det är inte speciellt bra gjort. På covidrum ska man använda skyddsutrustning oavsett vad man ska där inne att göra. Egentligen inte konstigt alls att smittspridningen är som den är i Sverige när även sjukvården glömmer basala hygienrutiner.
Dock så berättade h*n att det var munskydd som byttes.
EpicF skrev 2022-01-09 18:45:39 följande:
Klyban är man och har inte haft någon egen personlig erfarenhet av riklig mens eller mensrubbning efter vaccineringen med Pfizer.
Inkorrekt för vaccinen!
Och hur kan en man ha mens?
Och hur ändrar det att kvinnor återrapporterar just dessa biverkningar, eller har inte kvinnor dessa biverkningar.
molly50 skrev 2022-01-09 20:48:14 följande:
Nej,jag vet inte på rak arm,
Men mensrubbningar kan ju innefatta flera saker.
Såväl riklig som liten eller oregelbunden mens.
Eller ingen mens alls.
Så man ska nig inte låsa fast sig vid bara en sak.
Vi får nog vänta och se vad forskningsrapporten säger.Ja, helt klart.