Varför tar ni inte vaccinet?
Folk har helt slutat tänka.
Jag har haft covid och har gott om antikroppar.
Folk har helt slutat tänka.
Jag har haft covid och har gott om antikroppar.
Då står vi här med saker du hittat på istället.
Och nej, du har ingen forskning på detta heller, som alt annat du påstår.
Och frågan är varför tror du någon ska gå på dina konspirationer?
Undrar då de är väldigt lätta att se rätt igenom och sen när du inte komemr med ett enda fakta, så är det redan där avgjort.
Varför du berätta att du inte har en susning om vad en pandemi är, det är en gåta som ingen får svar på.
Det kommer aldrig några källor, då personen redan vet om att sådana inte finns.
Fick idag veta att en av min mans fyra kusiner på sin fars sida är covid positiva (fullvaccinerade, 2 av dem bor i Serbien) samt min mans farmor och farfar (fullvaccinerade) visade sig vara covid positiva, min svärfar och svärmor (fullvaccinerade) är nu covid positiva (talade om det för oss idag), min mans syster (som tog aztra förra året och fick allvarliga komplikationer, hon har nu tagit två sprutor av pfizer, dvs att hon är, än så länge, fullvaccinerad) är covid positiv och hon är läkare så hon var tvungen att ta vaccinet annars skulle hon inte få jobba kvar, sedan har min man en till syster (ovaccinerad <3) vars pojkvän (som också är fullvaccinerad) också visat sig vara positiv i covid DESSUTOM har min bror också visat sig covid positiv och han, som dessa ovanför, är också fullvaccinerad. Jag har också vaccinerade vänner som också blivit extremt sjuka på den senaste tiden.
Det är väl allt lustigt att sjukvården säger att fullvaccinerade personer har mindre risk att få covid.. och så känner man ändå många vaccinerade som fått det och som sedan själva SPRIDER smittan vidare. Vaccinet må ha hjälpt er ifrån andra sjukdomar men bortsett från det gör den INGENTING.
Jag är fullt ovaccinerad och har inte varit sjuk en enda gång, samt min dotter och min man och hans andra syster som inte är vaccinerad (hon som har sin covid positiva kille). Nästan resten av de jag känner dock är sjuka, alla fullvaccinerade.
#Nejtillvaccin
Det komiska var när skyddet var 65-90% emot att ens bli smittad, så använde de exakt samma retorik och exakt samma tillväga gång sått.
Och sen låtsas om att de inte förstår vad vaccinet gör, hur kan man missa all fakta om vaccinen undrar jag.
För det måste kräva en ABNORM ansträngning att missa all fakta medvetet.
... gemene man har inget egenintresse eller något annat motiv att *övertyga* någon att inte vaccinera sig. Märk väl att alls trådar som induceras här börjar ju med påhopp och förolämpningar mot de som inte vill vaccinera sig.