Varför tar ni inte vaccinet?
Läste du en artikeln? Den handlar inte om vaccin, utan monoklonala antikroppar, vilket inte är vaccin.
Om du envisas med desinformation, så måste du öva på läsförståelse, typ det barnen för i 3:e klass.
Läste du en artikeln? Den handlar inte om vaccin, utan monoklonala antikroppar, vilket inte är vaccin.
Om du envisas med desinformation, så måste du öva på läsförståelse, typ det barnen för i 3:e klass.
Vad svarar en skoterska/BM på frågan "har du gjort abort?" när kvinnan som velar mellan abort och behålla frågar? Ska hon vara ärlig och svara "ja och det var det värsta beslutet i mitt liv" om hon gjort det?
Den här häxjakten och hatet som pågår mot ovaccienade är mycket skrämmande.
Jag väntar fortfarande att någon ska jämföra kortsiktiga och långsiktiga biverkningar av svår covid19 jämfört med hittepåbiverkningar av vaccinerna.
Jag kan börja med covid19:
Kortsiktigt: döden
Långsiktigt: irreversibla lungskador. Svår hjärntrötthet, diabetes. Och även döden för de som drabbades av den kortsiktiga biverkningar..
Covid19-vaccin: lindring i hjärntröttheten, mycket vanligt bland postcovid-patienter. Vaccinerna läker ut något, vad vet man ännu inte, men uppemot 40 % upplever en lindring i samband med vaccination. Och ja, det finns studier som visar ett samband och då pratar vi inte om en skum kille med foliehatt på youtube.
Strunta i Pentras inlägg, hon är känd antivaxxare som hämtar information endast från de mest rabiata antivaxxkällorna. Jag har anmält dem och de brukar plockas bort snabbt av moderatorerna.
Nej, vaccin förstör inte immunförsvar.
Jo, vaccinerade kan ge blod och donera organ precis som vanligt.