Inlägg från: Anonym (Renblodig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Renblodig)

Varför tar ni inte vaccinet?

Vid detta tillfälle bör man veta varför folk tar beslutet att neka till vaccinering. En fjärde spruta, som tydligen ska skydda dig ifrån omikron, gör sig redo att attackera dig.

Vi är inte själviska, ignoranta och djävulska.

Ni vaccinerar er själva - shocker, blir ändå sjuka.

Min morfar fick två blodproppar efter vaccineringen, en stor propp i höger hand och den andra proppen som var lika stor i vänster ben och vi har inte blodpropp i släkten.

Min kusin fick jobbiga neurologiska problem efter att ha tagit vaccinet.

Jag har en vän vars vän dog av en hjärtattack dagen efter hon fick vaccinet, flickan var 17 år.

Jag har sett tillräckligt, hört tillräckligt..

Och jag har tagit beslutet att jag, inte ens för miljarder kronor, aldrig skulle tagit det. Någonsin.

Jag hoppas att ni lever ett gott liv, än så länge. Jag beklagar att ni har blivit komplett lurade och hjärntvättad av nyheterna och av dessa ni kallar för "pålitliga forskare". Jag litar hellre på en lodis på crack.

• Anonym (Renblodig)
    broderbob skrev 2022-01-10 19:16:26 följande:

Jag förstår du med ditt namn och åsikter tillhör "den vita rasen eller herre folket" som dom också kallade sig själva för.

Vi vaccinerar oss för att undvika smittspridning allvarlig sjukdom och död. Desto färre som vaccinerar sig  enklare kommer det bli för viruset att mutera och sprida sig -  jag som har vaccinerat mig vill  skydda mig mot allvarlig sjukdom och död samt mot ökad smittspridning. och det är bra att man nu arbetar på att uppdatera det aktuella vaccinet . Den dynga som du och dina gelikar sprider, sprider ni  också över andra -du har mycket dålig attityd då du vill att dina föräldrar släktingar vänner och bekanta ska drabbas av allvarlig sjukdom och död -- trodde inte att sådana människor kunde existera - det är ju ni som gör att sjukvården också drabbas utav ett sådant högt tryck - mina skattepengar ska inte hamna hos er så att ni kan få sjukvård, det finns många andra som har behov utav det på grund av olika sjukdomar

Nu är du helt ute och cyklar.. "den vita rasen eller herre folket", det är som om att man kan skratta åt dig. Vit stolthet, menar du?

Med renblodig menar jag den nya termen "pure-blooded" Fast i svensk translation med tanke på att jag inte har vaccin i blodet, vilket vi ovaccinerade istället anser vara smutsigt, farligt. Så otroligt kall är du, vet inte vad du har haft för någon slags uppväxt det är nästan läskigt och jag tycker synd om dig. Jag och min släkt är dynga då de LIDER utav det giftet de sprutat i sig. Och risken av att du dör av covid är liten, hela 99%! 0,6% dig förra året och alla över 70+. Jag kan inte fatta hur du kan komma och påstå att jag har en dålig attityd mot min släkt? Hur tänker du? Din emotionella omkrets är ta mig tusan mindre ett kryddmått!
  • Anonym (Renblodig)

Hade ni sett klippen hade ni öppnat ögonen helt och insett vad vaccinerna är för något och vad de gör. Men ni kan inte, ni är så upptagna med att vara blinda och "jag vet allt" och vill bara förgifta människor, få ovaccinerade att se ut som dårar när vi är helt tvärtom.

• Anonym (Renblodig)
    Anonym (Frida) skrev 2022-01-10 20:45:12 följande:

Det är också helt normalt med dessa covid läger som finns i Australien och canada

Det är sjukt alltså... och svenska vaccinerade människor tycker ju såklart att det är bra, jag menar, vi är ju farliga kackerlackor.. vi kan ju inte gå runt här. Vi ska låsas in!
  • Anonym (Renblodig)

-Och att du tycker att kamper och läger, som de nu håller på med, är en bra idé för separation... alltså du är ju helt vrickad. Stackars människa...

• Anonym (Renblodig)

-"Helt generellt".. så vad de än skulle göra mot oss för att hålla avstånd är bra?

-,-

Det är ni som ska hålla avstånd.. ni smittar oss. Det är ni som skapat "omikron". De hittade på omikron och delta som ursäktsplan då alla vaccinerade faller ner döda och får neurologiska problem, blodproppar och allting... Då skyller de på omikron och delta och ni hjärntvättade kommer tro på skiten...

• Anonym (Renblodig)

"Jag tänker inte trycka på länkarna det kan vara virus.." Är den vanligaste dumma svaret man får när man har bevis.

• Anonym (Renblodig)
    Anonym (Idiotförklarar antivaxxrörelsen) skrev 2022-01-11 14:10:13 följande:

Anmält.

Har sett otaliga klipp från "Bitchute", klipp som Youtube tagit ner för att det är livsfarlig propaganda.

Det är klart att jag sett, hur skulle jag annars kunna uttala mig om dem?

Klipp som youtube tagit ner för att det är sanningen, det är censurerat, youtube vill ju att folk ska vaccineras och dö. Inte alls för att det är "livsfarlig propaganda".

Anmäl på du, gör det bara
  • Anonym (Renblodig)

Youtube, Google, Facebook, Instagram, till och med svenska medier som Expressen och Aftonbladet ALLT ägs av staten. Till och med familjeliv, det är därför de censurerar saker här också. De vet allt om dig. Allt de vill ha är makt och en världsreligion. En världsregering. Det är dessa sjuka människor som har gjort att det blivit såhär idag, dessa människor som gjort dig hjärntvättad. Har bevis på det med.

• Anonym (Renblodig)
    Anonym (Idiotförklarar antivaxxrörelsen) skrev 2022-01-11 14:26:55 följande:

Du har inte haft bevis på någonting hittills.

Du är fast i den antivaxxsekt, och jag beklagar det.

Finns nog inte mer att tillägga, inte förrän du vaknat och insett din villfarelse.

Jag önskar dig lycka till med det.

Och vad har du kommit med då? En massa skit från folkhälsovården och annat hjärntvättat skrot, har du bevis på att dom talar sanning då kanske? Nej. Just det, det har du inte. Så allt du kommit med är inte heller då bevis på någonting. Bara en massa hjärntvättning och lögner.
Svar på tråden Varför tar ni inte vaccinet?