Inlägg från: Anonym (A) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A)

Varför tar ni inte vaccinet?

Anonym (D) skrev 2022-01-04 10:10:55 följande:

Jag svarade i tråden om varför jag inte tar vaccinet men inlägget blev borttaget för att det provocerade. Det är exakt anledning till varför jag inte tar vaccinet av principskäl. Jag vägrar stödja totalitära och auktoritära politiska ingrepp mot befolkningen, vilket också innefattar censur som jag precis blev utsatt för.

Den ultimata ironin är hur ni vaxxer bekräftar min sanning.

Det är inte censur när något som bryter mot forumets regler tas bort.

Nu  har jag inte läst ditt ursprungsinlägg, men jag kan gissa mig till på ett ungefär vad som stod i det.
  • Anonym (A)
    Anonym (D) skrev 2022-01-04 12:46:56 följande:
    Så du vet inte men antar en massa saker? Ungefär på samma nivå som en fördomsfull människan som är rasist.

Jag bröt inte not någon regel. Meddelandet jag fick bekräftade det.

Men eftersom du är som du är så har du förutfattade meningar om andra (som du nyss bekräftade) så därför utgår du från saker när du inte har alla information på bordet.
    Uppenbarligen gjorde de det, annars hade ditt inlägg varit kvar.

Så, varför togs ett helt korrekt inlägg bort då menar du?
  • Anonym (A)
    EpicF skrev 2022-01-10 12:58:15 följande:

Covid-19 ändrar inte ens DNA. Att ens tro något sådant är otroligt korkat.

En av anledningarna till att inlägg som detta måste anmälas, vilket jag har gjort.
  • Anonym (A)
    Anonym (Covidvaccin, nej tack) skrev 2022-01-11 22:55:35 följande:

Såg nån skrev att vaccinet inte är nödgodkänt och hänvisade till läkemedelsverket. Den som gjorde det missade den viktigaste detaljen att vaccinet är villkorat, (typ nödgodkänt med andra ord) och ska omprövas efter ett år då bland annat genomgång av biverkningar ska ske och nytt ställningstagande om eventuell fortsatt användning av vaccinet.

fragor.lakemedelsverket.se/org/lakemedelsverket/d/vad-innebar-ett-villkorat-godkannande/

Nej, inte "typ nödgodkänt" med några som helst andra ord faktiskt. Och dina andra vilda spekulationer är också fel.

Detta står i länken du bifogade: "Villkorat godkännande är inte samma sak som nödgodkännande"

Undrhållande att du missade det!

Det enda frågetecknet är... varför skrev du ens din kommentar?
  • Anonym (A)
    Anonym (Covidvaccin, nej tack) skrev 2022-01-11 22:55:35 följande:

Såg nån skrev att vaccinet inte är nödgodkänt och hänvisade till läkemedelsverket. Den som gjorde det missade den viktigaste detaljen att vaccinet är villkorat, (typ nödgodkänt med andra ord) och ska omprövas efter ett år då bland annat genomgång av biverkningar ska ske och nytt ställningstagande om eventuell fortsatt användning av vaccinet.

fragor.lakemedelsverket.se/org/lakemedelsverket/d/vad-innebar-ett-villkorat-godkannande/

Här får du lie kvällslektyr; håll till godo.

www.lakemedelsvarlden.se/det-finns-ett-olyckligt-missforstand-om-covid-19-vaccinerna/
  • Anonym (A)

Vill uppmärksamma alla på att inte citera inlägg med antivaxxpropaganda. Blir de borttagna så finns skiten ändå kvar i det som citerades. Bättre att bara anmäla.

• Anonym (A)
    Maya84 skrev 2022-02-19 00:43:13 följande:
    Du kanske vill käfta emot alla de experter som kan bevisa svart på vitt hur vaccinet påverkar kroppen DNA?
    Hur mycket du än käftar så påverkar vaccinet inte DNA.
    Du bör undersöka seriositeten på dina "källor".
  • Anonym (A)
    Maya84 skrev 2022-02-19 00:58:36 följande:
    Nej ok, för du vet med säkerhet vad ett vaccin innehåller? Eller var du med att ta fram det?
    Du vet ju inte ens mina "källor", men du är sjukt snabb att påpeka att källorna inte är trovärdiga. Du har alltså redan bestämt dig  att jag har fel, utan att ta reda på varför många  (inklusiver nobelpristagare) och forskare går ut med denna information. Det är ju tydligt att om man inte orkar eller vill ta reda på saker som sträcker sig längre än vad Expressen, SVT eller staten vill tala om för dig så är det inte konstigt att majoriteten har vaccinerat sig.
    Det spelar ingen roll hur många ord du producerar.
    DNA påverkas inte ändå.
  • Anonym (A)
    Maya84 skrev 2022-02-19 01:04:41 följande:
    "det spelar ingen roll hur många som forskat i vaccinet, eller hur mycket info det finns att ta del av, för jag vet bättre bakom min skärm på FL och min åsikt bestämmer vad ett vaccin innehåler och inte".

Vilket argument du kom med! Du krossar verkligen!
    Ännu fler ord.
    DNA påverkas inte.

Vem citerar du? 
  • Anonym (A)
    Maya84 skrev 2022-02-19 01:24:00 följande:
    Om du vill ha en seriös disskussion och faktiskt är intresserad av annat än vad mainstream media lurat i dig så fine, du låter som en som bara vill käfta emot.

Om du vill ha svar så andvänd intrnet, eller är ditt Google trasigt? Du kanske får leta lite innan allt blir bannat.
    En tysk läkare Andreas Novak blev mördad strax efter han kommit ut att ett livsfarligt ämne i vaccinet injeceras i kroppen . En annan läkare dog strax efter att han sagt att covid vaccinet innehåller ämnen som har som syfte att rubba din DNA.
    Det är sådant du finner om du vaknar till. Men du är inte intresserad av fakta. Du vill bara ha rätt.
    Det finns inget att diskutera. 
  • Anonym (A)
    Maya84 skrev 2022-02-19 01:36:06 följande:
    Då är mitt tips att hålla sig borta från forum där man diskuterar saker.
    Du diskuterar inte, du sprider lögner.
Svar på tråden Varför tar ni inte vaccinet?