• mari123

Varför tar ni inte vaccinet?

AndreaBD skrev 2022-01-07 16:18:52 följande:
    Folk bestämmer själva om de vill visa hur mycket de vet. När man kan utgå att alla vuxna människor vet - så tycker man ofta att det vore helt onödigt att visa att man kan. Som i DET HÄR fallet. Och i många andra fall tidigare, då du påstod att någon inte visste något. 

Vad folk vet, det kan bara de själva avgöra. INTE du. Och det är förolämpande att bara påstå att folk inte vet saker, när de i själva verket inte har lust att redogöra det för dig. Och du kan utgå ifrån att Klyban också vet.
    I min lilla naiva värld så är det INGEN utomstående som kan ta del av mitt vaccinationsprogram. 
  • mari123
    AndreaBD skrev 2022-01-07 16:31:19 följande:
    Jag tror du hamnade i fel tråd?
    Okej! Ursäkta
  • mari123
    broderbob skrev 2022-01-07 16:51:17 följande:
    Det 'är inte alls den studien utan från Internetmedicin om rikliga menstruationsblödningar

Rikliga mensrubbningar från Internetmedicin som en kunskapsdatabas för läkare med koncentrerade översikter för diagnostik och behandling av sjukdomstillstånd. Översikterna skrivs av svenska experter inom respektive specialitet och uppdateras kontinuerligt

Rikliga menstruationsblödningar - Internetmedicin

S
    om jag sagt tidigare ska du vara försiktig med vad du skriver annars är det bara lögner

Jag tycker du istället ska undersöka om du har livmoderhalscancer, istället för att sprida så massa lösa rykten om vaccinet - du är mer behjälpt utav det

Och nyss bad jag om ursäkt att jag var i fel tråd......
  • mari123

OT OT OT men i ämnet ändå. PONERA att man när "digerdöden" härjade fått höra talas om någon som hade en spruta att ge som kunde skona en. INGEN skulle vara antivaxxer utan kön utanför doktorns klinik skulle vara kilometerlång......

• mari123
    EpicF skrev 2022-01-08 10:32:57 följande:
    Snarare tvärt om.
    Tror du? Folk dör under fasansfulla kval runt dig och du har chansen att överleva! Liksom vi snackar inte förkylning utan en sjukdom som i vissa former har 100% dödlighet. Jag skulle tälta utanför kliniken.
Svar på tråden Varför tar ni inte vaccinet?