Killen otrogen gång på gång
Hade ni accepterar detta? Hur hade ni gjort??
Min kille har gått bakom ryggen på mig men bortsett från det är han en bra kille..
Han skaffade en dejtningapp och kort därefter skaffa han Tinder. Han skrev på en sexsida att han sökte kk. Men ingen nappade. Och han sa att han inte sökte nåt egentligen utan var ute efter spänning bara. Vet inte vad jag ska tro. Nu har han skaffat reddit och kollar nakna svenska tjejer...
han har bett om ursäkt och tagit bort Tinder och sexsidorna. Men känns som ett svek.. Han ser inte så bra ut så han har svårt att träffa nån och duschar sällan.. men blir illa till mods när jag tänker att han hade nog satt på någon om han fått chansen. Vill egentligen lämna men har barn med han. Älskar han inte mig eller är det nåt annat?? Han säger att han älskar mig över allt annat.. kan också tillägga att han började vara otrogen efter vi varit tsm 6 månader. Men de började rätt milt därför förlät jag. Från början va de rätt så oskyldigt. Han skrev med en brud på Snapchat. Och han fick svara på massa olika frågor. Då skrev hon? hade du velat slicka mig, ha Sex med mig, ha ett förhållande med mig? då svara han på just slicka? kanske.
Och på just ha sex så svarade han ? sex är alltid nice
Och på ha förhållande svarade han ? tror ej det.
Jag blev sur När jag läste det från hans mobil, men han sa att han inte ville vara otrevlig emot henne Och att han hade svarat ja om han hade velat. Det där va en diss emot henne men en snäll diss enligt honom.!