Inlägg från: Anonym (Q) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Q)

Killen otrogen gång på gång

Anonym (Orolig) skrev 2021-12-30 12:06:09 följande:
    Killen otrogen gång på gång

Hade ni accepterar detta? Hur hade ni gjort??

Han har inga känslor för dig öht, han skiter i att han har en relation öht, han skiter i er familj öht. Det finns inget alternativ annat än att lämna. Jag hade rivit upp relationen så fort jag hade fått reda på någon slags otrohet och att ha konto på dejtingappar är inte ok heller, även om han inte ens skulle ha pratat med någon.
  • Anonym (Q)
    Anonym (Orolig) skrev 2021-12-30 12:22:10 följande:

[quote=81565624][quote-nick]Anonym (Q) skrev 2021-12-30 12:09:10 följande:[/quote-nick]

Han har inga känslor för dig öht, han skiter i att han har en relation öht, han skiter i er familj öht. Det finns inget alternativ annat än att lämna. Jag hade rivit upp relationen så fort jag hade fått reda på någon slags otrohet och att ha konto på dejtingappar är inte ok heller, även om han inte ens skulle ha pratat med någon.

[/Han åkte även partykryssning nyligen o min kompis såg han prata med sitt gamla kk. Visst dom låg inte men att han ens började prata med henne? Skulle du tyckt de va dåligt?

Så du har två trådar samtidigt alltså? Killen med onlyfans? Men snälla ts, glöm honom. Du behöver jobba på ditt självförtroende så du inte blir tillsammans med såna där skithögar.
Svar på tråden Killen otrogen gång på gång