Inlägg från: Anonym (Knullis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Knullis)

Kan man leva med att vara otrogen en gång?

Anonym (Sad) skrev 2022-01-02 18:37:26 följande:

Älskar dem mer än allt annat och vet att jag inte kommer att göra slut med min kille. Är inget fel på vårat sex men känner att jag inte riktigt får den uppmärksamhet och bekräftelse som jag vill ha från honom. Har sedan en tid skrivit med en man som gett mig exakt det där och han vill träffas.

Har svårt att få det gå ihop, du skriver att de dina är allt för dej.

Du är ändå beredd att lägga dom i potten för att få en "upplevelse" ?

Du befinner dej på ett sluttande plan som blir brantare o brantare o risken blir större att du o killen hamnar i sängen.

Vad vet du om kille bortsett från att han snackar trosorna dej?

Har han kanske en tjej som  drabbas?

Vad jag vill att du tänker på konsekvenser om det kommer fram,

Din, dina barn, dina föräldrar, övriga släkt o vänner.

Till sist, vad är killen ute efter.....

Jojo, men nu är hon ju sugen....
  • Anonym (Knullis)
    stoholmen skrev 2022-01-03 14:10:49 följande:

Så fort jag hör något eller ser bilder på min fru från åren 2019/2020/2021 så ser jag bara en stor fet lögnare på bilderna. Det gör ont. Extremt ont. Hon ser så glad ut på bilderna och jag vet innerst inne att hon knullade en annan man nästan dagligen.

Tycker du får unna din fru det här. Det är ändå 2022 nu och männen har haft sin tid. Nu är det våran tur. Varför tror du hon ser så glad ut egentligen? Jo, hon har skön sex med sin älskare och vad är felet med det? Helt naturligt och om du vore en rejäl man så skulle du vara glad för hennes skull.
  • Anonym (Knullis)
    Anonym (jaha) skrev 2022-01-03 14:57:11 följande:
    Du menar alltså att "en rejäl man" gillar att bli sviken och förnedrad?
    Verkligen inte. Men en rejäl man sätter sin kvinna i främsta rummet. Tror inte du förstår det här lille vän :)
  • Anonym (Knullis)
    Fjäril kär skrev 2022-01-03 15:37:09 följande:
    En rejäl man som sätter sin kvinna först kan ändå bli bedragen helt enkelt för att hon har en egen vilja och egna känslor. Hon kan få allt hon vill av sin man och ändå ha en grisigt personlighet och bete sig som ett as.
    Poängen är ju att när hon har en rejäl man behöver hon inte bekymra sig om detta. Han förstår ju henne, att hon är kåt och behöver det.
  • Anonym (Knullis)
    Anonym (D) skrev 2022-01-21 13:09:16 följande:

jag träffade min man väldigt ung och den enda mannen jag varit med.
    för ett par år sedan kände jag ett stort behov av att utforska sex med en annan man och prova nytt.
    jag föreslog några idéer för min make men han var nöjd med hur vi hade det.
    av en slump träffade jag någon och det slutade med sex, jag fick utlopp för mina fantasier och nyfikenhet. 
    jsg hade mycket skuldkänslor i börja men det gick över.

Gör det som känns bäst för dig, för mig var det rätt och ville inte fö och att bara ha varit med en man.

är du tillsammans med din man fortfarande? Och han du var otrogen med?
Svar på tråden Kan man leva med att vara otrogen en gång?