Inlägg från: Anonym (Jobbar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jobbar)

Hur många på FL är ensamma idag (julafton)?

Jobbar.

• Anonym (Jobbar)
    Anonym (K) skrev 2021-12-24 12:39:57 följande:

Tack för ditt svar!

Jo jag förstår hur du menar.. Jag märke snabbt redan som gravid att ingen annan bryr sig om mina ultraljud, hur bebisen sparkar osv osv. Så slutade att berätta.

Men jag saknar att träffa vänner, min bebis behöver inte följa med , hon har en pappa. :)

Jag är väll ingen "hemma mamma" alls, är över social.. Ingen frågar hur det går, hur vi mår osv. När jag skriver meddelanden får jag inget svar, eller som 1 "vän" svarade 2 veckor senare "oj jag har så mycket jobb och lite tid bla bla" men hon svarar ju alla andra... :( Grät hela natten och jämför med förra julen, har inte fått en enda julhälsning än, inte en enda! Förra julen fick jag fleeeera osv.

Så olika man kan vara. Jag har fått 4 julhälsningar via sms och det rör mig inte i ryggen eftersom jag tycker det är en tom och obetydlig sak. Jag skulle aldrig göra detsamma och svarar endast artigt för att jag måste. De flesta är tydliga massutskick och jag blir bara irriterad av detta fenomen som uppstått tack vare mobiler.
  • Anonym (Jobbar)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-12-24 17:32:39 följande:

Är det du med en 11-årig lillebror som följde med pappan vid skilsmässan?

Å nej det var jag. Vi är mellan 48 och 55 nu vi tre syskon. Jag är äldst och den som har 4 barn. Jag umgås med mamma men det är pliktskyldigt från min sida. Just idag jobbar jag 26 t.
  • Anonym (Jobbar)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-12-24 19:08:42 följande:

Ok, tack för svaret.

Jag beklagar verkligen.

Å tack. Vi har det bra på det stora hela.

Jag talade nyss med sonen som är FN-soldat. 28 i skuggan i Mali. Ganska kyligt m.a.o för dem
Svar på tråden Hur många på FL är ensamma idag (julafton)?