BF september 2022
Fick precis svar på NIPT och denna gång såg det äntligen bra ut :)!!! Nu håller jag tummarna för att något lever på KUB nästa vecka också så hoppas jag på att kunna slappna av lite efter det :)!
Fick precis svar på NIPT och denna gång såg det äntligen bra ut :)!!! Nu håller jag tummarna för att något lever på KUB nästa vecka också så hoppas jag på att kunna slappna av lite efter det :)!
Har nån koll på om NIPT svar kan komma på helgen eller de nästa vecka som gäller om de inte kommer imorgon?
Aline2022, tror inte nipt svaren går att se på 1177. Om du inte gjorde privat tror jag dom ringer också?!
Nu har coronan tagit mig :( känns lite oroande men hoppas det går bra! Har tre sprutor.
Ni som är gravida för första gången, har er mage börjat synas än? Vilken vecka är ni i isåfall? Är i vecka 12+5 och längtar så tills man kan se en liten kula :)))
Jag har blivit väldigt försiktig efter mina två tidigare ma som ändå inträffat rätt sent. Men kanske att jag vågar köpa ngt i veckan om kub ser bra ut imorgon :)))
Jorsgubbstanten, kanske inte så sena egentligen men de har upptäckts i vecka 12 och 14 så därför vågar jag inte hoppas på ngt innan kub imorgon även fast jag fått bra besked från nipt/ ultraljud för 2 v sedan etc. Men hade senaste missfallet i november så är fortfarande lite ärrad från det men hoppas på 3e gången gillt nu :)!!