BF september 2022
Här är en tråd för oss som precis fått reda på att vi är gravida och har bf i september, ser fram emot att dela alla tankar med er!!
Här är en tråd för oss som precis fått reda på att vi är gravida och har bf i september, ser fram emot att dela alla tankar med er!!
Jag har inga uppstötningar, men mängder av gaser istället!! Ser ut som om jag är i femte månaden, inte femte veckan... pinsamt ju. Men det brukar ju lätta efter ett tag.
Jag är också otroligt gasig min sambo blir galen på mig haha..
Sen har jag GROVA humörsvängningar brukar ha de vid pms men nu är de fan värre än pms. Är 5+3 ringde privat klinik idag pga tidigare missfall i tidigt skede och fick tid för VUL 22/2. Längtar!!!
Jag är också otroligt gasig min sambo blir galen på mig haha..
Sen har jag GROVA humörsvängningar brukar ha de vid pms men nu är de fan värre än pms. Är 5+3 ringde privat klinik idag pga tidigare missfall i tidigt skede och fick tid för VUL 22/2. Längtar!!!
Har idag varit på tidigt vul (6+2) och fått se ett litet tickande hjärta!! Hoppas så att den stannar!
Skönt att höra att fler har uppblåst mage. Jag åkte skidor förra veckan och fick ha termobyxorna oknäppta! Hade ju känts asdumt om jag behövt förklara mig. "Jag är gravid. i vecka 6!!" :D
Längtar så eftet VUL, har en koll inbokad 8 feb, hoppas få se ett hjärta då. Uppföljning med VUL på ivf kliniken är 18 feb, känns så sjukt långt. Med tanke på att förra Insättningen blev ett MA kan jag inte slappna av alls innan dess.
Skönt att höra att fler har uppblåst mage. Jag åkte skidor förra veckan och fick ha termobyxorna oknäppta! Hade ju känts asdumt om jag behövt förklara mig. "Jag är gravid. i vecka 6!!" :D
Längtar så eftet VUL, har en koll inbokad 8 feb, hoppas få se ett hjärta då. Uppföljning med VUL på ivf kliniken är 18 feb, känns så sjukt långt. Med tanke på att förra Insättningen blev ett MA kan jag inte slappna av alls innan dess.
hihi! i Sthlm finns det flera privata mottagningar som man kan boka hos och det kostar som ett vanligt läkarbesök (om man inte har frikort). Hopps att du kan få till det med bilen även om det låter som att du bor långt från närmsta sjukhus. Är det lika långt till närmsta förlossning?
Jag fick hem Dopplern nu och fick höra ett litet tuffande tåg därinne. Åh vilken känsla!!