• Wilmann

BF september 2022

Hej! 9+5 idag, har kommit ur de värsta illamåendet på kvällen och värsta tröttheten. Jag har en helt annan förståelse för deprimerande nu, att man inte orkar resa sig ifrån sängen.
    Inskrivningssamtal på fredag, lämnat blod och har sett ett litet hjärta i vecka 7+5, helt sjukt.

Första barnet, ett missfall sedan innan. Skulle precis påbörja IVF men önskade av tomten?:)

• Wilmann

10 + 5 här, fortfarande kvalmigt på kvällen och jag börjar sakna att ha aptit, mat får man bara i sig för att slippa bli superillamående.

Hur många av er känner mage? För mig känns det hårt men inte så buktande, är det olika för alla?

• Wilmann

Hörni! jag testade sådana armband igår som tar bort illamående för åksjuka och det funkade ganska bra! finns på apoteke! värt att testa för alla som hatar att må illa!

• Wilmann

Imorgon har vi KUB och det känns jäkligt läskigt!
    man tror ju inte att man har någonting därinne!

• Wilmann

Vi fick 1:20000 på Kub, verkar ju vara det lägsta så känner inte att jag måste göra nipt också annat än att man skulle vilja veta könet :)

• Wilmann

Jag ?lider? just nu av typ sendrag i magen när jag reser mig lite för fort, hostar eller nyser. Har ni samma? Vecka 17 imorgon, woho!

• Wilmann
    MissDB skrev 2022-04-03 20:24:28 följande:
    Jag får ibland när jag vänder mig för snabbt i sängen. så obehagligt. Vecka 18 här?
    verkar ju vara vanligt men fasen vad ont det gör!
  • Wilmann

Vi har 20:e, kommer absolut kolla kön då, till mångas förtret. Men det känns lite mer på riktigt då tycker jag!

• Wilmann

RUL idag för oss och allt såg bra ut och det blir en tjej!
    Så skönt att ha det avklarat!

• Wilmann

Jag sover som skit! Det pirrar på ett obehagligt sätt i hela kroppen, ingenting är bekvämt och det är kaos. Inatt sov jag bra men det är väl mer för att man är utmattad. Jösses!
    blir lätt tungandat på kvällen, ingen jätteaptit på kvällen heller men hellre det än illamåendet :)

Har ni tips på soveriet tar jag tacksamt emot!

• Wilmann

Jag har fått mage ganska mycket men känner inga sparkar alls tror jag.
    Har moderkakan i framvägg men vet liksom inte vad jag ska känna efter :(

• Wilmann
    Skumbanan01 skrev 2022-09-18 11:39:50 följande:

Jag har gått över tiden nu med 4dagar och är lagom irriterad. Jag var helt säker på att bebis skulle komma tidigt då min första var 4dagar tidig, men icke...
    Fler som har gått över tiden nu?
    Hur tänker ni kring igångsättning?

Jag har BF idag och har ingen känning med något. Stor bebis i magen så ska på tillväxtultraljud i veckan för att se på om det behövs igångsättning vilket jag kommer propsa på. 
Svar på tråden BF september 2022