PetuniaSunflower skrev 2022-01-21 13:59:12 följande:
Hej!
Nu ansluter jag mig till denna grupp! ÄNTLIGEN!
Plussade 15/1 som då var ÄL+10/11 och sedan dess gjort test varannan dag som har visat starka och fina positiva svar.
Har PCOS, inte haft mens sedan 4/12 och av en slump så fångade jag upp ÄL på ÄL-tester runt en 4/1.
Har försökt i ca 1,5 år, fick ett mf i september, inga egna barn, men sambon har två stora tjejer sedan tidigare.
Har ont i brösten, mår direkt illa om magen är tom och är JÄTTESVULLEN om magen stora delar av dagen. Mår mao kontrollerbart okej och rent psykiskt som en DRÖM!
Har beräknad BF 27/9.
Hur är era magar?
Ni som har äldre syskon hemma, hur resonerar ni om att berätta för dem?
Känner mig redan så glad över detta forum, vill så gärna bubbla med andra och responsen från Barnmorskan när jag ringde och bokade tid var att läsa på 1177 och det kändes så..... torftigt(?!)
Stort grattis till alla!
Jag är också jättesvullen om magen hela tiden, varit den senaste veckan. Innan var det mest på kvällen.
Jag har två stora söner som är 12 och 15. Vi tänkte berätta för dem efter kub, i slutet på februari. Räknar inte med jubel direkt, men de kommer ju tycka att det blir mysigt sen ändå, det är jag säker på. De vet att vi har velat ha bebis så de lär inte bli helt chockade.
grattis till ditt plus!