BF september 2022
Hej alla och GRATTIS hörni!
Jag plussade för två dagar sen med BF sista september, så precis att jag platsar i denna grupp :) har två barn sen innan med exmaken,9 och 12 år så detta blir en sladdis, en åh så efterlängtad sladdis! Barnen kom ca 1.5 vecka tidigt så jag gissar att om det går vägen kommer denna komma i september :) Eftersom jag är självstående påbörjade jag ivf i höstas, blev gravid på första försöket men hade oro för att det inte kändes rätt. Med mina döttrar har jag blivit illamående redan före bim och sen kräkts fram till v 25 ungefär. I höstas blev jag bara lite illamående, men brösten ömmade som tusan så jag tänkte att jsg kanske bara hade tur att slippa det denna gång. Men min oro var befogad, på vul vecka 8 konstaterades att graviditeten avstannat redan v4+4. Fy vad jag kände mig lurad av kroppen.
Kliniken ville vänta en mens innan nästa insättning, så insättningen blev den 14/1 och nu har jag alltså plussat igen!! Är såklart jätteorolig att historien ska upprepa sig, men nu mår jag redan mer illa än förra gången. Däremot ömmar inte brösten ett dugg...
Blir så avis på er som går in i v 8, efter ivf får man ett vul då för att kolla att allt ser bra ut. Och inte förrän jag sett ett hjärta på vul kommer jag kunna andas ut!