Anonym (Anonym27) skrev 2022-02-01 10:08:43 följande:
Rd 8 idag, inte ens ett svagt sträck :( 1 5 dagars kvar i frysen så hoppas på bättre tur med den..
Finns ju de som får positivt sent såklart, men inte alltid man orkar hålla ut och hålla hoppet uppe. Hoppas verkligen att det går vägen för dig nästa gång.
Kajo skrev 2022-02-01 12:02:39 följande:
Jag har gjort totalt 9 insättningar, 3 färska och 6 frysta. Jag ska tillägga att jag har två barn! Mitt 7 ägg blev en graviditet till slut, jag bytte klinik och började med menopur istället. Tog även antibiotika innan insättningen, sen blev det frysåterföring två år senare och det blev vårt andra barn. u provar jag för tredje gången med en blastas från samma plock! Jag har även haft två utomkveds och 2MA och två vanliga missfall. Så testade positivt 8ggr. Men innan det blev vårt första barn kämpade vi i tre år med ivf:er. Första barnet va mitt första positiva graviditetstest.
Låter verkligen som en resa! Kul att ni fick barn tillslut och även hade kvar från senaste plocket. Finns ju fortfarande chans att det blir ett plus så håller tummarna! Har ni några kvar i frysen om denna inte går vägen?
Min sambo har en dotter sedan tidigare men jag har inga barn och det verkar vara hos mig svårigheten ligger samt låg AMH, så vi får se om det går vägen, i dagsläget så känns det inte så när man försökt i så många år på egen hand och med IVF utan ett enda plus.