Hej anonym,
Jag hoppas att stickorna inte är tillförlitliga och att du är gravid, men jag förstår din oro och kan alltför väl relatera till känslan av att se strecken tyna bort tillsammans med ens hopp
Jag har haft fyra kemiska graviditeter, samt en MA som avstannade i vecka 8+, efter att hjärtljud bekräftats. Jag har alltid fått höra att det är pga min ålder, att en så låg andel av mina ägg är rätt ?programmerade? för att bli ett barn.
När jag övergick till äggdonation och fick ytterligare en kemisk graviditet kollade jag upp mitt immunförsvar. Jag vet inte om det hjälper över huvud taget då evidensen är begränsad, men nu kör jag med intralipid och prednisolon via Fertilitetsplus sedan min senaste insättning. Än så länge verkar embryot vilja stanna, men det är fortfarande tidigt (vecka 5+0). Vid alla mina kemiska graviditeter hade strecket blivit svagare vid det här laget, och några gånger testade jag negativt på testdagen.
Jag har egentligen inga tips att ge dig, varken nu eller framåt, men jag håller tummarna för dig!