Ruvare December/Januari
Ni som plussat har ni några symtom än?
Och vilken vecka är ni?
Ni som plussat har ni några symtom än?
Och vilken vecka är ni?
Uppdatering från mig som varit på vul idag: allt såg toppen ut! Ett hjärta som tickade fint och snabbt, ett embryo på 2 cm, en gulesäck och fostervatten! Nu går jag in i nästa fas- den lyckliga fasen och oroliga på nya sätt! Kämpa på ni där ute! Detta var mitt 6 försök..
ÄNTLIGEN fick jag glad gubbe på ÄL test, så FET på fredag. Jag skulle kunna ge vad som helst för att det ska gå vägen!
Grattis Frida! På mitt senaste VUL upptäcktes MA, så blir jag gravid igen kommer jag vara svimfärdig av nervositet inför VUL...
ÄNTLIGEN fick jag glad gubbe på ÄL test, så FET på fredag. Jag skulle kunna ge vad som helst för att det ska gå vägen!
Grattis Frida! På mitt senaste VUL upptäcktes MA, så blir jag gravid igen kommer jag vara svimfärdig av nervositet inför VUL...
Igår fick jag en liten blasto återförd. FET försök nummer 2.
hoppas, hoppas, hoppas! :)
Jag är i min första ivf cykel, fick 3 jättefina blastisar, en ET i oktober, gravid men ma, första FET 14 januari och nu gravid igen. Så gravid vid båda mina insättningar, men det hjälper ju inte om det inte går vägen! Vid mitt MA sa man att det avstannat 4+4, dvs bara dagar efter jag plussat. Då var jag så bitter och kände att det varit bättre att inte plussa alls, istället för att bli så lurad av sin kropp!
Tog ett digitalt test i morse, det visade 2-3, så det verkar stämma. Vid mitt ma gick det aldrig upp till 3+, så å vad jag hoppas på ett omslag om ca en vecka.
Inget mer blod, utom att lutinuspinnen blir rosafärgad varje gång. Men just nu oroar jag mig inte för det.