Kommer inte över mitt ex
Har försökt nu i mer än ett år att komma över mitt ex men det går inte. Har träffat andra killar, men aldrig något som känns rätt. Förstår inte vad som kan ha gjort att jag föll för honom direkt och blev hopplöst kär från i princip första stund. Kan det vara att han var min första i allt? Var 17 när jag träffade honom och hade knappt träffat en kille innan det. Vet att han har gått vidare efter mig och haft en relation men jag kan inte göra det. Vill bli kär och träffa en kille igen men kan inte få mig själv att tycka om någon på samma sätt eller sluta tänka på mitt ex. Har inte gått en enda dag sedan uppbrottet utan att jag har tänkt på honom, och då har vi inte ens pratat med varandra på ett år. Dessutom behandlade han mig verkligen inte bra, utan var ofta ledsen när jag var tillsammans med honom också och har insett i efterhand att han sexuellt utnyttjade mig, och ja, en gång till och med våldtog mig. Är rätt säker på om jag träffade honom nu för första gången hade jag inte alls blivit kär i honom. Ändå kan jag inte låta bli att jämföra mig med hans nya tjej och jämföra mitt liv med honoms och bli avundsjuk. Någon som var med om samma sak, hur gjorde ni för att bryta cirkeln?