• Anonym (Nk)

Blir inte klok på Tinder, hjälp mig

Att folk på tinder är singlar är väll något man får anta om personen använder tinder? Jag är straight men hade personen skrivit ?Jag är en singel kille? hade jag tyckt personen var weird, det är liksom självklart.

Och du får endast upp tjejer som är intresserade av tjejer, (kan även vara intresserade av killar också men de har aktivt klickat i att de gillar tjejer).

För att ge lite hopp så har Flera av mina kompisar träffat sin partner, numera sambos på tinder, inklusive jag själv.

Lycka till!!

• Anonym (Nk)
    Anonym (Tindrar) skrev 2021-12-11 08:54:14 följande:

Är ni representativa för majoriteten?

Jag tycker det verkar som att dom flesta har svårt att hitta någon på Tinder.

Som en skrev i en kommentar till mitt inlägg så kanske den lesbiska sidan av tinder inte är lika självklar. Så det kanske finns vissa skillnader.

Vi är ett tjejgäng på 5 pers där alla utom en träffades via tinder, en är singel. Bland min killes kompisar är det flera stycken som också träffats via tinder också. Annars är de tillsammans med folk de träffade i gymnasiet eller universitet. Efter det verkar folk inte träffa partners irl längre i samma utsträckning.

Svårt och svårt att träffa någon via tinder, tror kanske generellt att man får träffa lite fler personer än hur det kanske var förr innan man träffar rätt eftersom man verkligen träffar en främling varje gång.
Svar på tråden Blir inte klok på Tinder, hjälp mig