Vi som planerar barn 2023
Tack alla ni för grattis-hälsningarna! <3 Kan inte riktigt tro det är sant, så de blir att ta ett digitalt imorgonbitti.
19977:
Ja alltså dedär med symptom, jag har mått rätt segt nu senaste veckan. Har varit väldigt trött och magkatarr-känsla med illamående, men nu börjar man ju undra om det beror på graviditeten. Känns bara så otroligt att typ en vecka/några dagar efter äl ha symptom, men kanske fullt möjligt. Annars har jag väl typ känt att det sticker till i brösten någon gång då och då, men de är väldigt lite.
Vi låg varannan dag, men oklart om jag hade äl på fredagen (dvs äl+14 idag) eller om jag hade äl på måndagen, eftersom mitt fertila sekret fortsatte 4 dagar efter positivt äl-testet (äl+11 idag). Jag låg inte kvar annat än typ 10 min efter då vi alltid brukar mysa en liten stund efteråt hihi.
Hoppas verkligen det är eran tur nudå!! <3
Ja men just det, du hade ju fertilt sekret efter ÄL, det diskuterade vi ju tidigare i tråden?. Tog du något ÄL-test efter att det blev positivt på fredagen då?
Kul att ha fått följa dig i tråden innan du blev gravid också, innan man visste om det skulle ta sig eller hur lång tid det skulle kunna ta, så coolt! Du får gärna stanna kvar och berätta hur det går framöver!

). Hoppas mensen kommer redan på fredag, inte ska man väl behöva ha längre menscykel än nödvändigt när man försöker bli gravid haha.