Inlägg från: Ringingrid |Visa alla inlägg
  • Ringingrid

Vi som planerar barn 2023

Hej allihop! Min tanke är också bebis till 2023 om allt går väl :) tänkte egentligen börja försöka nästa månad men blev en liten smygstart med oskyddat runt ÄL för ett par dagar sedan. BIM 2 maj så får väl se! Tror knappast att det tar sig första gången men vem vet :D

• Ringingrid
    19977 skrev 2022-04-29 17:26:44 följande:

OMG stort grattis till er som blivit gravida!!!! Såååå underbart! Vad roligt! Hihi!

Hur gjorde ni? Haha snälla berätta allt! tog ni ÄL-tester, tempade ni, hur ofta fick ni till det, åt ni något speciellt typ kosttillskott? Har ni haft symptom innan ni plussade? Vad är er BF?

Hade på riktigt sex en gång kring ÄL och det var första gången......... Så otrolig tur här Oskyldig lite tröttare än vanligt annars inget. BF 8 januari Solig
  • Ringingrid
    Anonym (Ia) skrev 2022-05-02 10:20:36 följande:

19977- vilken fin kurva. Jag tycker det ser ut som en implantationsdip på ÄL+8 och sen en till höjning efter det. Ser väldigt lovande ut!

själv räknade jag med mens den 16/4, osäker pga ma i feb, och hoppades kunna tajma ÄL sen i april/maj. Men fick temphöjning den 17/4 och har fortfarande inte fått mens så nu tror jag det var ÄL den 16/4. Tog grav test på vad som då borde vara ÄL+11 men neg. Tog ett nytt på ÄL+14/bim som var svagt positivt. Borde vara starkt på bim tycker jag, så är lite rädd för missfall nu. (de gånger jag plussat har det varit starkt på äl+14/bim)

Kan säga att jag hade super super svagt på bim sist med dottern, knappt synbart, så det behöver inte betyda något Solig
Svar på tråden Vi som planerar barn 2023