Symetrical skrev 2022-04-03 07:24:21 följande:
Så jobbigt med ma :-/ Också fått ett sånt en gång. Fick dock reda på det i v 8, så slapp gå med det alltför länge.
Hoppas att det tar sig fort för dig! jag blev gravid två månader efter
Här är det mest jag som planerar bebis 2023 ;-P Dock fått med mig mannen på en blir det så blir det-nivå. Tror äl inföll inatt, så borde ha bim 13-14/4 (hade bara 10 dagars lutealfas förra cykeln, som var den första efter spiraluttag så räknar med samma nu). Skulle det bli bebis nu blir bf 25/12 men jag har gått över med de andra barnen, så räknar stenhårt med det :-P
Ja väldigt jobbigt, alla förväntningar och planer. Jobbigast är nog när vänner oxå får barn och man själv får detta besked. Men men, sörja och sen komma igen. Kommer nog kännas bättre för varje dag som går. Försöker intala mig att det inte var meningen och att det var nog fel. Synd bara som du säger att det gått så långt. Nästa gång kommer jag göra ett extra tidigt ultraljud kring v 8 så man inte går så länge även om det kan hända mycket på några veckor. Blödde du mycket/länge efter missfallet?
Ja, vi hoppas med att det går fort sålänge det känns bra och man landat i allt. Skönt att det ändå gick fort för dig! Och lycka till med dem nya planerna med bebis 2023! Hoppas vi kan följas åt på samma bana :)