Är folk som gnäller på elpriserna lågbegåvade?
Men vårt väder utnyttjar dårarna till att skylla på klimatet hela tiden!? Fast det inte blir någon undergång, och speciellt blir det ingen skillnad pga CO2. 100% säker.
Koka saker på eftervärme är bra, och om man använt ugnen kan man låta ugnsluckan stå öppen ett tag efteråt så man tar vara på den värmen.
Så sjukt onödigt. Varför ska man hålla på att dra ner på en massa saker? Jävla korkade tips ...
Det är ju bara att ha råd att betala utan att reflektera över det? Har du inte det så skaffa det. Du bor för dyrt.
Nej ...? Citera mig där jag kommenterar vem som bestämmer prissättningen.
Så sjukt onödigt. Varför ska man hålla på att dra ner på en massa saker? Jävla korkade tips ...
Det är ju bara att ha råd att betala utan att reflektera över det? Har du inte det så skaffa det. Du bor för dyrt.
Jag har inga barn och kommer förmodligen inte ha det heller. Så klimatet och att allt kommer utrotas behöver just jag inte sitta och oroa mig för eftersom just jag inte har problem.med det eftersom jag inte har barn. De med barn behöver dock tänka på sådant som klimatet på Jorden. Det som jag tänker på är att elpriset påverkar mig och klimatet i mitt hem här och nu.
Det påverkar också alla elbilar så de som har barn behöver ju även tänka på elpriserna som påverkar att elbilar väljs bort till förmån för bensinbilar.