flygrl skrev 2021-12-02 17:01:42 följande:
Förresten vart tog TS egentligen vägen? Han med det roliga nicket Kallemjau?
Hoppas du (TS alltså) kan uppdatera oss om va det blev för klocka. Och du får gärna kort berätta varför du valt det roliga användarnamnet.
Tack för alla svar! Jag har fortfarande inte bestämt mig, därav att jag har varit passiv i tråden.
De klockor som ni har länkat till är lite över min budget för en julklapp. Jag hade tänkt mig runt 2000 kr, men det lutar åt att jag väljer silverfärgad. Kanske med inslag av guld/rosé.
Jag har inga direkta länkar att delge då jag nog har gått igenom hela internet :D
Sen har en annan tanke slagit mig när jag läst på och det är storleken på urtavlan. Vissa damklockor har en mindre och en del riktigt stora. Båda funkar men gör valet desto svårare
T.ex
www.google.com/search&rlz=1CDGOYI_enSE955SE955&hl=sv&prmd=isvxn&sxsrf=AOaemvJagLyaNWYXv--XGqz1kg7EUJOPgg:1638515283818&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwifos2Licf0AhWQR_EDHdMsDz0Q_AUoAXoECAIQAQ&biw=390&bih=777&dpr=3#imgrc=5xynzciK5k1vFM
Den aktuella klockan finns både som silver och rosé. Vad tycker ni om lite större klockor? Svart urtavla är lite fräckt också