Johanna2121 skrev 2021-12-25 14:28:26 följande:
Åhh va spännande & pirrigt!! Jag hade också en fryst 5 dagars som jag satte in. Någon dag efter återföring så kändes min mage tung & jätte svullen. Kändes som att jag gick & spände magen på jobbet fast jag inte gjorde det. De försvann sen. Senaste tiden har jag haft molvärk, det har dragit på höger sida, nästa mot ljumsken. Magen svullnar upp emellanåt. Och jag är trött, det kan komma från ingenstans. Har varit osäker om det är Lutinus som gjort så jag har känt såhär eller om de va gravidsymtom men det börjar kännas mer & mer. Och nu när jag gjort testet & de va positivt så känns de lite lugnande. Men jag har fått missfall tidigare vid återföringar men denna gång hoppas jag att de är vår tur. Ska ringa till kliniken efter deras jul/nyårs ledighet & få en tid för första ultraljud. Kämpa på lilla mini, stanna där inne nu!
Är verkligen så glad för din skull, vet hur tuff det är och gå genom allt detta.
Själv har jag gjort 14 ivf och känner mig helt slut. Nu har vi bestämt oss det är sista gången vi ger detta en chans. Denna gång för att undvika missfall så tar jag 2 prolutex injektioner om dagen. Min mage är misshandlat , plus tar jag blodförtunnande sprutor. Vet inte längre vad jag känner. Igår hade jag lite värk men det kan vara pga injektioner el crinone som jag tar 2 om dagen
Tar även 3 olika hormontabletter :)
Kan inte avgöra symtomen :)