• barajag36

Ruvare November/December 2021

Hej på er allihopa

Jag är på ruvardag 7 idag och jag testade mig idag & kunde se ett mycket svagt sträck, men jag vågar ej hoppas för mycket utan var bara allmänt nyfiken då jag ej har fått något positivt innan vid denna dag. Har en 5 dagar blastocyst och min riktiga testdag är den 31dec. Håller tummarna för alla er som kämpar och väntar ?? Kramar till er

• barajag36

Hej

Oh tack ska du ha men vågar verkligen inte dra någon slutsats. Håller så tummarna för dig som alla andra som är mitt i denna karusell med ett hav av känslor. Jag satte in den 20dec och är idag på dag 7 så det stämmer att du är på dag 5 om du hade insättningen den 22dec, håller så tummarna!

• barajag36

Här kommer en liten bild från idag morse vad tror ni? Är som sagt på ruvardag 7

• barajag36

Hej

Tack jag håller verkligen tummarna för dig ???? själv vågar jag inte ropa högt än, men vi får se framöver

• barajag36

Ja :) jag håller verkligen tummarna som för dig & många fler. Detta fick jag idag ruvardag 9

• barajag36

Hej igen allihopa,

Hur går det för er? Själv håller jag fortfarande tummarna och hade positivt idag med och då är jag på ruvardag 10 med en 5 dagars blastocyster. Vågar knappt tro det allt kan ju som sagt hända,. Någon som är i samma sits som mig & har plussat. Kramar

• barajag36

Jag har gjort en insättning i stimulerad cykel med Letrozol, första gången så att säga annars har dem andra två varit i ostimulerad cykel. Jag hoppas verkligen både för mig själv och alla andra som kämpar på. Ja jag håller med dig att det där med att slappna av och ta det Lungt finns inte på kartan~

• barajag36
    Nata1979 skrev 2021-12-30 07:47:11 följande:

Nu har jag testat i 3 dagar, samma resultat. Äntligen efter så många försök är jag gravid. Nu håller jag tummarna för alla här och hoppas ni blir gravida.

Vet hur jobbigt det är och vad ni går genom. Om jag har lyckats med 0,2 AMH plus blivit opererat för endometrios. Så kommer ni fixa detta;)

Heeej

Grattis Nata, stort stort grattis! har också fått positivt idag och testdagen är imorgon :) har inte riktigt tagit in det än och känns overkligt.

• barajag36
    Emplan23 skrev 2021-12-30 22:24:11 följande:

Grattis!!! Jag håller mig till efter nyår iallafall :) brösten ömmar ordentligt idag och har molvärk till och från! Så jag hoppas att de är symptom på graviditet!

Hej

Tack ska du ha! Dock har jag inte tagit in det riktigt. Så overkligt! Jag håller tummarna för dig och all andra fantastiska själar som kämpar med detta. Jag hade de exakta symptomen du tar upp ovanför,
Svar på tråden Ruvare November/December 2021