Inlägg från: Annaholm |Visa alla inlägg
  • Annaholm

Att vara denna andra kvinnan

Hej!

Jag har ett problem som jag inte vet riktigt vad jag ska göra med, ska försöka hålla det så kort som möjligt. har träffat en kille ett tag, allt har varit super bra, men vi har inte kunnat ses ute för han har sagt att han har lite familjeproblem som han måste ta tag i först innan vi kan bli något så vi har varit tvungna att hålla våran relation hemlig tills allt har ordnat för honom,( vi bor i olika städer) jag har även känt att det är något som inte har stämt så jag fick leka lite FBI och verkligen kolla upp honom och då får jag reda på att han har ljugit om sitt namn och vem han är, och även har han inte berättat för mig att han är förlovad och lever med en annan kvinna som dessutom ska föda hans barn när som helst, jag är helt förstörd och vet inte vad jag ska göra.

Har även konfronterat han och han har erkänt att han har ljugit och vill verkligen inte att jag ska berätta för hans tjej om oss, han vill även att jag ska tänka på att hon är gravid, men han tänkte inte på henne när han valde att vara med mig? Och han säger även också att han inte har ljugit om hur han känner för mig osv

Hur ska jag göra? Ska jag berätta för hans tjej om allt? Eller ska jag låta detta vara och försöka läka ihop mina sår som jag står med nu.

Svar på tråden Att vara denna andra kvinnan