Måste han verkligen få veta?
Men OM det kommer fram att det är han så är det väl förtal? Om nu soc anser att det inte ska inledas nåt osv.
Men OM det kommer fram att det är han så är det väl förtal? Om nu soc anser att det inte ska inledas nåt osv.
Det var en filminspelning med enbart ljud där han säger att han inte tänker släppa taget förens jag svarar och jag säger släpp mig och aj.. osv..
Han har själv sagt att han gjort så
Fattar inte heller hur det kunde frias..
Nu har jag iaf fotat och filmat bilen
Tycker det är obehagligt att han kommer med sådana anklagelser och det känns som om han snokat runt på parkeringen för att hitta fel.
Är som sagt glad att jag kan låsa in bilen för annars vore den nog trasig...
Jag har bara mailat lite kort och hon blev som sagt inte glad eftersom det vänds mot mig som blivit utsatt för våld.
Kommer ha närmare kontakt med henne när utsagorna kommer.
Känner mig förvirrad..
Trots orosanmälan ang våld så verkar fam.rätt inte ha problem med att han ska vara ensam med barnen vid umgänge.
Nu känns det som om de vinklat problemet till våra överlämningar och kommer med olika tips om vart överlämningarna kan ske där det finns personal men att han ändå ska vara ensam med barnen för det blir onaturligt för barnen som är vana att vara med pappa..
Fattar ingenting om jag ska vara ärlig..
Så de gav tips om att ev korta ner umgängesdagarna, överlämningar vid lokal med personal, så länge vi inte pratar med varandra vid överlämningar så verkar det gå bra.. osv.. De verkar inte vilja ta till sig om kontakt/stödperson eller övervakat umgänge. Eller att han ska vara kvar i lokalen med personal...
Fam.rätt var med under umgänge och de kunde naturligtvis inte uppmärksamma någonting..
Men något jag reagerade på som de sa var att ena barnet satt i pappas knä och inte lekte under umgänge och det andra barnet ville bli buren av mig ut till överlämningen vilket det aldrig annars vill..