Inlägg från: Anonym (Maria) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Maria)

Måste han verkligen få veta?

Anonym (S) skrev 2023-02-15 13:36:57 följande:
    DIN fråga är inte relevant i sak, det är intressant, och nu också alldeles uppenbart, VARFÖR du ställer en sådan märklig fråga till någon som kämpar som ett djur för att barnen ska ha det bra. 
    Märkligt för någon som verkar utge sig för att bry sig om TS att fylla ut hennes tråd med sådant här uttröttande sidogräl. Du verkar helt fixerad vid att förstöra tråden med dina tankar om min person och mina motiv, eller snarare dina fantasier om detsamma.
  • Anonym (Maria)

Och så frågar du MIG om mina syften och vad genomskinlig JAG är. Vad bidrar du med själv för konstruktivt till tråden med en sådan här kommentar?

Anonym (S) skrev 2023-02-15 13:38:40 följande:

Maria- helt naturligt att osäkra martyrer tycker att alla som ifrågasätter en letar efter gräl, och försöker visa hur otroligt synd det är om dem. Buhu. 

• Anonym (Maria)
    Anonym (S) skrev 2023-02-15 14:10:16 följande:
    Absolut ingenting, det var ett svar till dig och dina ständiga "tycka-synd-om-mig-alla-vill-bara-bråka-med-mig"-svar för att du inte törs stå för det du säger.
    Precis, din kommentar bidrar absolut ingenting till tråden men det brydde du dig inte om, utan det var viktigare för dig att skriva ett spydigt svar till mig.

Jag står för vad jag faktiskt säger, däremot tänker jag inte stå för vad andra hittar på att jag säger.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (S) skrev 2023-02-15 14:32:30 följande:
    Huvudsaken är ju att du tror på det där själv.
    Så enligt dig så tror jag inte själv att jag hade de avsikterna som jag blivit anklagad för. Det stämmer ju förstås. Det är min övertygelse, ja.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Hannah) skrev 2023-07-26 07:56:42 följande:

Bara för att han missade sitt umgängestillfälle så får inte barnen följa med på det vi är bjudna på. Jag kommer heller inte kunna gå själv eftersom tiderna inte passar med umgänget. 

Han kommer inte byta dag. Ändå så har han inget att anpassa sig till. Inget jobb. 

Det måste ju ses som sabotage... 

Men han ville ju byta dag och då skulle du få som du ville också i gengäld om jag förstod rätt? Men det ville du inte gå med på eller?
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Hannah) skrev 2023-07-27 19:11:09 följande:
    Sen så tycker jag att det är helt fel av honom att använda det som ett "hot", Får inte du, får inte jag.. typ.. Och jag har fått ändra umgänget massvis av gånger för att anpassa mig efter honom som har fått gå ut över mina övriga barn.. 
    Han har inte bjudit till en enda gång hittills, inte ens på en begravning jag skulle på.. 

Nu var det ju han själv som missade sitt umgänge och sköll på strul med bussar, vilket det inte var.. Jag har kollat upp det samt har en säker källa som jobbar som busschaufför.
    Ja, det är det ju, fel av honom.
  • Anonym (Maria)
    molly50 skrev 2023-08-15 16:22:34 följande:
    Men om dina barn kommit hem med skitiga kläder,sagt att de varken fått äta eller sova och har obytta blöjor på sig så hade kanske du också börjat undra?
    Undra vad? Om hon borde släppa iväg dem till honom fler gånger?
  • Anonym (Maria)
    Anonym (123) skrev 2023-08-15 20:31:32 följande:
    Du har väl ändå hängt med i tråden tidigare, så varför skriver du så märkligt? 
    Varför tror du att det pågår en vårdnadstvist?
    Så länge man har ett umgänge som ska följas så måste TS släppa iväg barnen, men det är möjligt att det kan bli förändrat i tingsrätten. 
    Varför jag tror det pågår en vårdnadstvist besvarar ju inte vad jag frågade
  • Anonym (Maria)
    molly50 skrev 2023-08-19 19:09:29 följande:
    Varför behöver han veta allt om vad barnen gör och hur de har det när de är hos TS? Så länge hon inte missköter dem,som han gör?
    Hur ska han kunna veta att mamman inte missköter barnen? Om han inte har någon insyn?
  • Anonym (Maria)
    molly50 skrev 2023-08-19 19:35:08 följande:
    Han lär väl se det på barnen,oim inte annat.
    Att de kommer med rena blöjor,mätta och pigga. Och har rena kläder.
    Det kan vara tecken ja, men bara för att det du nämner ser OK ut betyder inte att man vet allt som pågår när man inte ser. Du skrev så länge barnen inte är misskötta, och det kanske de inte är, men hur ska han kunna veta det?
Svar på tråden Måste han verkligen få veta?