Inlägg från: Anonym (Hannah) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hannah)

Måste han verkligen få veta?

Pope Joan II skrev 2023-06-11 11:19:32 följande:
    Anonym (Hannah) skrev 2023-06-10 15:08:50 följande:
    Ja vi ska ompröva. 

Det kan man lugnt säga att de är.

Kommer inte ihåg hur de formulerade det. Men det var nåt med trovärdigheten av blåmärken i vilket skede det visades upp. 

Ja, inom loppet av den mycket lång tidsrymden torde väl blåmärkena ha bleknat en del. 
    Ja men om du följt tråden så har du även läst att det handlar om 2 helt olika tillfällen. 

Blåmärket visades upp dagen efter för socialtjänsten. 
  • Anonym (Hannah)

Ja vad ska man säga..

Nu har han fått för sig att jag har krockat med bilen för ena barnet hade sagt det. Den är tydligen totalt kvaddad på hela ena sidan och framtill. Han visste minsann för det hade han sett! Och hans ombud och nån mer skulle kolla upp mig osv osv..
    Han kräver att få veta vad som händer här.

Jag fattade ingenting.

Min bil står inlåst I ett garage.. Okrockad. Jag använder den knappt.. Iofs har jag inte kollat om det varit inbrott. Ska gå och göra det.

Han påstår att han är stabil I sin medicinering och klarar av längre umgänge..

Jo visst.. 

• Anonym (Hannah)

Barnet är inte så gammalt så det ens är trovärdigt, 3 år. 

Jag fotade aldrig då den står i garaget och jag körde aldrig ut bilen.
    Skulle det vara så att man är med i en olycka borde man kolla upp det med försäkringsbolag eller så. Och är det så illa som han påstår så hade jag iaf sökt sjukvård och då borde det stå i barnens journaler. 
    Och självklart meddelar jag pappan OM det är så att barnen är med i en olycka oavsett 

Inte vet jag vad han vill ha ut av sådant påhitt 
    Bara ännu mer smutskastning 

• Anonym (Hannah)

Jag skrev väl tidigare i tråden om att han skulle lämna nån form av handlingar om sitt mående? 

Iaf så hade han skrämdumpat nånting osammanhängande och utelämnat information. Så vi funderar vad det är han döljer..  
    Jag godkände inte detta som underlag till utökat umgänge. Samt att han inte var stabil vid överlämning sist när han härjade över det här med bilen.. 

Det hade stått nånting om att han inte mådde bra av tvisten.. Typ.. 

• Anonym (Hannah)
    molly50 skrev 2023-06-19 19:58:27 följande:
    Men han måste ju kunna flrtydliga sig bättre än så.
    Annars kommer han inte vinna någonting på det.

Har du kollat bilen och fotograferat den?
    I så fall har du bevis mot honom för det också. 
    Ja det blir väldigt tight med tid att göra det nu för honom då det är tr som begär dessa och de har ett sista datum. Man kan tycka att det ligger i intresse att göra riktigt från början med ordentliga utskrifter. Tror han tar illa upp av dessa handlingar då han sa att "någon skulle kolla upp mig". Men jag vet inte om vad, eller varför. Om det var i samband med "olyckan". Han är väldigt svävande och otydlig.. 

Jag ska fota och filma bilen för säkerhets skull
  • Anonym (Hannah)
    molly50 skrev 2023-06-19 20:57:36 följande:
    Ok. Ja,då lär han ju få problem om han inte kan komma med en vettig förklaring innan det datumet.

Det låter ju som att han letar under lupp efter fel du har gjort. 
    Han börjar kanske svettas litegrann. 
    Ja men precis

Allt för att hämnas.. 
  • Anonym (Hannah)

Nu har jag iaf fotat och filmat bilen

Tycker det är obehagligt att han kommer med sådana anklagelser och det känns som om han snokat runt på parkeringen för att hitta fel.

Är som sagt glad att jag kan låsa in bilen för annars vore den nog trasig...

• Anonym (Hannah)

Nej det är absolut inget som jag delger honom utan nu var det bara utifallatt det blir nån grej av det framöver 

Han nämnde ju att "någon skulle kolla upp mig" 

Men givetvis så svarade jag inte honom på detta över huvudtaget, jag ignorerade. Allt finns inspelat. 
    Jag låter Han härja 

Anonym (Jur) skrev 2023-06-20 10:06:04 följande:
    Var försiktig med att alltid springa och försöka motbevis hans olika påhitt. Du kommer delvis uppmunta hans beteende. Ibland är det bara bättre att ignorera eller säga att det inte stämmer, är fel, är påhittat.
  • Anonym (Hannah)

Tack, det har jag gjort från start.

Anonym (Noggrann) skrev 2023-06-20 10:18:40 följande:

Har inte läst alla svar men en del, ta ett häfte och skriv ner ALLT som sker och kommer från honom med datum och klockslag så att du har det skriftligt. Från minsta lilla sms till samtal osv.

• Anonym (Hannah)

Vid 2 tillfällen nu när vi haft överlämningar så har jag haft en kollega med mig. Direkt drog han slutsatsen att vi var ett par. Han fräste att han minsann inte var svartsjuk! 
    Det enda var att han skulle lämna grejer till mig och kom vid samma tidpunkt som han kom och skulle lämna över barnen.

Nu vid senaste umgängena så har barnen kommit tillbaka med STORA hål bak i rumpan på byxorna. Ena barnet säger att de åker rutschkana I en gångtunnel. 
    Jag tycker nästan att han ska få ersätta kläder. Det blir dyrt I höst/vinter om det fortsätter.. 

Vad är normalt slitage liksom?

Känns som han hittar på mer och mer för att försöka jävlas.

Jag har mailat min advokat men inte fått återkoppling ännu. 

Svar på tråden Måste han verkligen få veta?