Anonym (Camilla) skrev 2022-02-14 19:00:12 följande:
Blocka hans föräldrar. Dem behöver du inte ha kontakt med. På FR mötet så berättar du att det inte finns någon skuld utan det var en gåva. Att exet kan hälsa sina föräldrar det.
Men vänta här? Skulle inte han tvätta de svarta dynorna i klorin? Har du alltså fått tillbaka den pinkstinkande vagnen? Å han noterade att det finns en ny vagn. Vill säkert ha den istället. Oavsett s får han rengöra. Han har ju ytterligare en vagn. Din den också.
Hur går det med anmälningarna åt alla håll. Händer det nått med polisen? Socialtjänsten m fl.
Jag nämner det till polisen, att de fortsätter med sina trakasserier.
Han fick aldrig tillbaka vagnen. Jag gav honom aldrig den. Den står kvar här ogjord. Han ska då inte få lägga beslag på varenda vagn så ska han ha en syskonvagn får han fixa en annan.
Självklart vill han lägga vantarna på den nya också men det kan han glömma.
Precis, han har ju en som är min som han ställer en bit bort och bär barnen den sista biten vid överlämningen så jag inte ska se att han använder den...
Jag pratade med polisen i förra veckan och de ska gå igenom bevisen jag lämnade över och sedan ska han väl bli delgiven misstanken...
Soc eller så har jag inte pratat med på länge.
Och FR möte ska vi ha nu i dagarna och då ska vi se om vi kan komma överens om nytt schema. Han vill ha övernattning för att gå med på det och det säger jag nej till. Från början har vi sagt att det kan bli tal om när detta schema vi har funkar samt att de är över 3 år.. helst..
Och som läget är nu så kommer han inte orka MER tid. Sjukt om han ska börja spela spelet på barnens bekostnad för att SJÄLV bli nöjd...