Måste han verkligen få veta?
Vilket land kommer han ifrån?
Vilket land kommer han ifrån?
Kan ni inte lämna över någon annanstans än vid din dörr?
Kan man lämna in önskemål om att ändra schemat vi precis kommit överens om med familjerätten?
Det har inte gått så jätte lång tid men jag känner att det inte blir hållbart..
Han ska hämta de små här hos mig 3 ggr/v 2ggr/dag. Det blir tjafs varje gång så jag får smälla igen dörren å låsa utan att säga hej då...
Jag känner mig låst. Jag kan inte planera under jullovet tex mer än att hålla dessa tider..
3 vardagar blir låsta... Det känns som om han alltid kommer att ha koll på mig och mitt liv pga detta..
Anledningen till detta schema vi har nu blev att det är ju det bästa för små barn att ha täta kortare umgänge med pappan då de är små.. Men är det verkligen så bra om man ska tjafsa 6ggr i veckan i samband med hämtning/lämning..
Har iaf ansökt om retroaktivt underhåll nu från fk. Han tänker minsann inte köpa nåt åt dem. Men han hade iaf skaffat skor åt den ena, men de ska han tudligen bara ha där hos pappan för jag har då inte sett några..
Någonting måste ha hänt under dagen.
Idag vid lämningen var han obehagligt tyst.. Inte en diskussion om någonting över huvud taget..
Antingen har han fått besked från fk eller så är det på g från polisen..
Hur som så hade jag förväntat mig en helt annan reaktion i sådana fall...
Detta gör mig nervös och orolig..
Idag uteblev umgänget då minstingen troligtvis fått magsjuka. Blev en lång diskussion innan han insåg att det inget blev...
Ringde och rådfrågade soc och familjerätt utifallatt ich fam.rätt tyckte det var rätt att hålla dem hemma..
Igår skickade han en länk på sms om underhåll att jag skulle fylla i mina uppgifter för hans ansökan.. Jag skrattade gott i mitt stilla sinne...
Idag ringde fk upp mig för att informera att de skulle kontakta pappan om underhållet. De frågade om han visste att jag ansökt osv.. Jag sa att han inte tänker betala ett skit för barnen och förväntar sig att jag ska stå för allt. Han uppskattade mitt raka ärliga svar.
Jag önskade dem lycka till..
Skicka inte med ett skit förutom det de har på sig. Mer behövs ju inte för några timmar.
Stå på dig! Såna fega kräk som trakasserar kvinnor ska man inte vara rädd för. Finns ingen manlig släkting/vän som kan bunta ihop honom och lära honom att respektera kvinnor?
Jag hejar på dig ts!
Fattar inte. Varför ska du skicka med mat till någon som aldrig betalat underhåll för sina barn?