Stoppa förälskelse
Ja, hur kommer man över någon, som man dessutom måste träffa kontinuerligt? Min tillvaro kretsar kring det här och jag mår riktigt dåligt och vet inte hur sjutton jag ska bryta det. Det måste ta stopp.
Jag blev helt nockad första gången jag träffade honom för nästan 2 år sen, har aldrig träffat någon som känns så nära en tvillingsjäl. Det var som att hitta hem, väldigt märkligt känsla... Jag svor för mig själv för jag visste direkt vart det barkade, och det har inte gått en enda dag sen dess som jag inte har tänkt på honom, pendlat mellan att flyga fram av förälskelse och gråtit för att han aldrig kommer bli min. Han är upptagen såklart.
Jag har försökt resonera med mig själv och kommit fram till att jag hellre har honom som en bekant/vän än ingenting alls. Men då kan jag inte vara förälskad i honom.
Funderar på om jag ska signa upp mig på någon hemsk dejtingsida, för att distrahera mig själv. Vem vet, kanske stöter jag på någon annan. Men sannolikheten känns minimal, för just nu jämför jag a l l a män med honom, och männen jag träffat på dejtingsidor tidigare har visat sig inte vara särskilt bra. Så risken är att jag bara mår ännu sämre tillslut.