Inlägg från: Anonym (Jaha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jaha)

Missfall el blödning v 5

Gravid 5+ 2 idag och började blöda.

Ingen smärta, inga klumpar men fyllt en halv binda ungefär

Bm tror det är mf. Jag frågar hur man vet det? Ska jag ta ett test el ul?

Fick svar att jag nu ska avvakta 2 v göra ett nytt test i v 7+2 är det positivt kan man isf göra ul

Någon som varit med om liknande? Känns som 2 jobbiga veckor. Borde inte mf kunna konstateras tidigare?

• Svar på tråden Missfall el blödning v 5
  • Anonym (Jaha)

Jo jag gjorde digital som visade 1-2 v för 2 veckor sen kanske kan prova igen när jag slutat blöda då

Känns jobbigt att vänta 2 v

• Anonym (Jaha)
    Anonym (4) skrev 2021-11-04 16:16:04 följande:

Mina m.f de veckorna 6-7 har det aldrig varit nån tvekan om att det varit missfall. Jag har blött mycket, klumpigt och haft ont. Jag har även blött ganska mycket i v.7 och det var inte m.f. Skillnaden då var att blodet var rent, bara rött, tunt och jag hade inget ont. Tiden får utvisa hur det går för dig. Köp ett test med veckoindikator och testa imorron och om minst en vecka till.

Det är klarrött men har pågått sen i morse vilket jag tolkar som länge. Hur länge varande det när ?det bara var blödning? för dig?
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (4) skrev 2021-11-04 18:01:27 följande:

Jag blödde en vecka. Krävdes binda 2 dagar,sen trosskydd. Så inga små mängder direkt.

3 trosskydd sen i morse

Du gjorde mig lite hoppfull nu
  • Anonym (Jaha)

Tack för att ni delar. Jag blödde i ett dygn och nu har det avtagit.

Tänker jag får ta regelbundna tester för att se om hormonerna sjunker.

Magkänslan säger mf men det kan också vara pga att bm trodde det

• Anonym (Jaha)

Det var ett uppehåll sen började det blödas slemmigt. Jag har tagit ett test och plusset är nu svagare. Får bli nya tag.

Hur lång tid tar det tilll ett äl från ett mf?

Svar på tråden Missfall el blödning v 5