Inlägg från: PorterPelle |Visa alla inlägg
  • PorterPelle

Vilka har haft sex på flera?

Vi har som par sex med både kvinnor, män och andra par. Ibland flera par samtidigt ???? I genomsnitt gör vi det en gång i månaden ungefär. Vi går på swingerklubbar, besöker andra hemma hos dem och de besöker oss. Inte så att vi ligger med alla vi ser, vi har våra favoriter och ibland hittar vi nya vänner.

• PorterPelle
    Martina1970 skrev 2021-11-06 09:01:44 följande:

Hänger på klubb ibland. Där har jag har varit inbjuden som extra tjej till par. Men min favorit är 2-3 män och jag...

Dock har jag bara gjort det i klubbmiljö, än så länge...

Klubbmiljö tycker jag är ett bra tips för alla som vill prova fler för första gången. Kan verka konstigt men det är en avslappnad miljö och man riskerar inte att bjuda hem en person som inte är den man förväntade sig. Att våga gå första gången är det största hindret
  • PorterPelle
    Marie7 skrev 2021-11-10 12:26:37 följande:

Både extra tjej och med extra kille. 2 gånger med extra kille. Dock misslyckade. Både min dåvarande, unga kk och hans kompis kom bara jag nuddade de haha. Båda gångerna! Med extra tjej och att jag själv varit extra tjej flera gånger. Endast med min väninna och dåvarande kks. En av gångerna klarade inte den kkn jag hade då att genomföra på riktigt då han kände han svek mig. Ung. Jag äldre. Vi var lite kära. Tyvärr.

Det är inte alltid så lätt att få det att klaffa på en gång. Det är inte alltid sexet är fulländat första gångerna med en enda partner heller och ju fler kockar desto sämre soppa. Men när man hittar rätt och vågar släppa spärrarna är det underbart.
Svar på tråden Vilka har haft sex på flera?