• MrsPJ

Frukost

Jag är 2 ägg med kaviar och ett glas juice till frukost och sen en kaffe på det. Då och då blir det yoghurt med fullkornsflingor av nåt slag med russin och valnötter eller liknande och acaciahonung. På helgerna när vi sovit ihop så gillar jag och min kille att baka improviserat bröd på morgonen.

Kommer ju också att tänka på hotellfrukostar. Eftersom jag är galen i mat så är det halva upplevelsen men lär mig aldrig att inte äta för mycket haha. Eller jo, sist så tänkte jag faktiskt till lite mer än vanligt och åt inte tills jag rullade ut men det var fortfarande lite too much.

Min mage mår bäst av en lätt frukost men måste säga att no recipe bread-helgerna är de allra bästa frukostarna pga mysfaktorn <3

Tror de flesta är vanemänniskor och äter samma sak för det mesta.

Undrar hur många som äter tidigt innan de går till jobbet? Personligen så gör jag inte det då det bara tar onödig tid, jag har nära till jobbet så hinner inte bli hungrig förrän jag kommer dit plus att om jag hade ätit kl 7 hade jag behövt äta mer än bara en frukt vid 10 för att inte bli vrålhungrig till lunch.

Svar på tråden Frukost