• Mortiscia80

Hur anmäler man någon som förstör en hel tråd?

Som de andra säger är det individuella kommentarer man kan anmäla, men under Övrigt kan man också skriva att de borde titta på alla kommentarer från personen, så de kan se att hen bara är ute efter att bråka och provocera. Jag tror jag vet vem du tänker på och hen har en väldigt hätsk ton, även om de flesta kommentarerna inte går över gränsen. Något annat man kan anmäla för är "pajkastning" (under Övrigt) och då får man också säga till att de måste titta på många av personens kommentarer och inte bara en och en. Att sitta och raljera kan nämligen också gå över gränsen.

• Mortiscia80
    Embla twopointoh skrev 2021-10-28 17:16:44 följande:
    Du får ursäkta, men jag tycker inte att "dumma och dryga" kommentarer är en giltig anledning för att anmäla inlägg. Att folk är otrevliga (eller att man tycker att de är otrevliga, vilket ju nödvändigtvis inte är samma sak) måste man kunna ta på ett forum som detta.
    Alla får ha sina åsikter, men det står också i deras regler att man ska tänka på hur man skriver (eller iaf något med den tanken bakom), särskilt i Känsliga rummet brukar de vara hårdare på det. Så man får tycka vad man vill om reglerna, men de finns till för att kunna ha ett trevligt forum. Vill man vara i ett forum där man ska behöva stå ut med sånt kan man ju hålla till på FB istället, där de verkar tillåta mycket mer.
Svar på tråden Hur anmäler man någon som förstör en hel tråd?