Inlägg från: Anonym (??) |Visa alla inlägg
  • Anonym (??)

Skickar selfies på sig själv hela tiden

Märkligt beteende. Jag känner ingen som gör så.

• Anonym (??)

Psykisk ohälsa i någon form?

• Anonym (??)

Nej inte på någon speciell, men mina tankar vandrar åt någon form av personlighetsstörning om man skickar många selfies utan anledning eller övrig kommentar till någon man inte tycker om och därefter skäller ut personen för att den inte svarar?

Shofalerittan skrev 2021-10-27 19:37:07 följande:

Hon får ångest ibland men annars så vet jag inte. Tänker du på någon speciell eller bara allmänt?

• Anonym (??)

Ja! Men gör så att du väljer ut din favoritväxt i lägenheten (om du nu har krukväxter) och så svarar du med enbart en bild på den. Lite från en ny vinkel varje gång. Störtkul ju! Och om hon undrar så får du väl säga att du inte vet vad du ska svara på hennes bilder så du tänkte att du skickar en fin bild tillbaka helt enkelt. Kanske hon tröttnar på din palm eller begonia efter ett tag?

Anonym (Mina) skrev 2021-10-29 22:11:02 följande:

Om du börjar skicka en massa olika selfies till henne tror du hon skulle kommentera, tycka det blev lite intensivt eller skulle detta enbart eskalera då? Du skulle även kunna skicka en massa olika bilder på din katt eller guldfisk eller ekorre (om du saknar husdjur så ta ett valfritt som du ser ibland). Se vad som händer.

Svar på tråden Skickar selfies på sig själv hela tiden