Hjälp mig, blir galen
Hej. För att göra en lång historia kort. Träffade eventuellt en psykopat (?) i somras. Vi sågs, fick ett smycke första daten. Vi hängde i 4 dagar nonstop sen sen dumpade han mig. Två veckor senare kommer han tillbaka och vi börjar ses dagligen i ca 4 veckor. Under den här tiden berättar han att han stalkade mig, han hade stått utanför min lägenhet en gång, han kollade upp mina sociala medier (är privat överallt och vi hade inte varandra på sociala medier under den tiden vi inte sågs osc). Tyckte väl att det var småcharnigt till en början. Under den här tiden vi ses, dessa 4 veckor, är det till och från. Vissa dagar hörde han inte av sig alls, kunde gå 2-4 dagar och sen när man väl sågs var det kanon. Han uttryckte STARKA känslor för mig. Han berättade vid ett tillfälle att hans ex hört av sig och ville ha tillbaka han och jag sa att följ ditt hjärta. Han säger att hjärtat är hos mig. Tre dagar senare ska han träffa mina föräldrar för första gången men dumpar mig över sms. Jag svarar inte och försöker gå vidare här i livet. Efter 4 veckor hör han av sig via Instagram (skriver meddelande) och vi återupptar kontakten.. han säger att han ångrar sig stort att han släppte mig och han säger att han klickar inte med någon som mig osv. Vi börjar ses och det har varit både bra och mindre bra sedan dess. I helgen hade vi en diskussion och jag skrev att jag orkade inte det här lägre , det är för mycket till och från melllan oss. Han lägger ut på sin Snapchat att han hänger med en tjej(?) och hör inte av sig. Dagen efter, i slndags, ringer han och han vill prata. Vi ses coh han säger att han vill försöka ha någon form av seriöst med mig men han vet inte . Vi kommer inte fram till sådär jättemycket mer än stt han vill att vi ska fortsätta ses (som jag förstod det på honom). Nu har har dock ghostat mig igen i två dagar.
Jag vet TJEJER att jag borde sticka 100gge om. Men varför gör de såhär? Varför vill han ha mig (och jag tror verklgien de stunderna vi är ihop så tycker han det funkar) men så fort vi är ifrån varandra, så blir han helt annann och träffar andra? Jag vet att han är osäker så in i bängen som person. Men ska man kämpa på med honom? Ska man tro på det han säger? Ska man bita ihop och kämpa eller är det bästa alternativet att dra innan jag geåter ännu mer över det här? Pls? hjälp mig