Ankan69 skrev 2021-10-26 14:15:06 följande:
Han är ifrån England. Han träffade sin svenska fru där. Dom fick 2 barn. När yngsta barnet var 4 år ville hon flytta till Sverige
I Sverige fick dom ett 3e barn.
Min sambo fick en nackskada som gör att han lever med ständig nacksmärta och blev sjukpensionär.
Hans fru ville inte ha honom mer.
Han blev förtvivlad, blev inbjuden att bo tillfälligt hos en vän som bor i närheten av mig.
Där träffades vi och blev förälskade.
Lägenheterna i staden där hans barn bor är dyra.
Han bor billigare hos mig.
Vi har inte gemensam ekonomi.
När jag går på pizzeria med mina barn, stannar han hemma och äter nudlar. Allt för att spara undan pengar till umgänget med sina barn.
Ankan69 skrev 2021-10-26 14:15:06 följande:
Han är ifrån England. Han träffade sin svenska fru där. Dom fick 2 barn. När yngsta barnet var 4 år ville hon flytta till Sverige
I Sverige fick dom ett 3e barn.
Min sambo fick en nackskada som gör att han lever med ständig nacksmärta och blev sjukpensionär.
Hans fru ville inte ha honom mer.
Han blev förtvivlad, blev inbjuden att bo tillfälligt hos en vän som bor i närheten av mig.
Där träffades vi och blev förälskade.
Lägenheterna i staden där hans barn bor är dyra.
Han bor billigare hos mig.
Vi har inte gemensam ekonomi.
När jag går på pizzeria med mina barn, stannar han hemma och äter nudlar. Allt för att spara undan pengar till umgänget med sina barn.
Slår vad om att det finns ensamstående sjukpensionärer i den staden också, så nog kan han hitta en lägenhet han har råd med. Praktiskt att hävda att man prioriterar sina barn när man vill ha nåt av nån annan, men det är inte så himla noga när det gäller den egna insatsen. Ynkligt.