Försöker bli gravid naturligt PCOS
Jaa det var riktigt häftigt, och en sådan sjuk lättnad. Vi grät båda två under ultraljudet haha. Åh förstår det men snart är det din tur! Vi har ju bra ägg ;)
Jo men det flyter på helt ok. Illamående fram och tillbaka så kräks någongång nästan varje dag, men det går över snabbt så det är skönt. Sedan är jag lite trött och blödig haha men mår annars super så det går ingen nöd på mig!
men wow vad bra att ägglossningen är igång nu! Verkar ju som att den är här för att stanna, CD 30 är ju ändå helt ok med tanken på de cyklerna vi har haft innan haha? håller alla mina tummar för att det tar sig. Skönt också att gyn är uppkopplad!
Jag förstår det, kan bara tänka hur häftigt det måste kännas! Skönt med lindriga besvär, jag har en känsla av att jag kommer vara en sån som spyr konstant eftersom jag är ganska kräkmagad i vanliga fall haha.
Ja det känns faktiskt riktigt bra att ha fått ägglossning så ?snabbt? igen. Vi har tajmat den jättebra men hade inget ägglossningssekret innan så känns tveksamt att det skulle bli något. Hade enbart smärta i äggstocken tre dagar i förväg vilket jag hade förra gången med, förra gången var det dock kombinerat med flytningar? Ställer som sagt in mig på att mensen kommer!