Hedvig123 skrev 2022-03-04 06:11:18 följande:
Haha ja, hade varit SÅ skönt att bara kunna skita i det och sen bara upptäcka att man är gravid bara sådär. Jag känner ganska tydligt när ägglossningen är pågång så vi har bara behövt ligga på schema just dom tre dagarna innan ägglossning. Hade varit värre om det var en hel vecka eller ännu längre period..
Har bara ökat mängden magnesium, annars är det samma som innan med D-vitamin, folsyra och Omega-3. Köpte även någon riktigt illasmakande ört som jag tog från CD1-CD10, kändes som den hjälpte till med acnen jag fått på ryggen men svårt att säga om det var den eller något annat. Tror inte jag kommer plåga mig med den mer iallafall haha.
Hej Hedvig,
hur går det för dig? borde vara dags för BIM snart va? Här går det sådär, trodde jag skulle ha ÄL i slutet av förra veckan men tempen är fortfarande låg nu på CD26? Trodde verkligen att min ÄL skulle komma igång som vanligt efter MA men verkar inte så, får hoppas att den inte dröjer allt för länge.
Det är lite jobbiga dagar just nu, skulle haft KUB igår och andra som ska få barn i seprember börjar gå ut med det nu, och då kan jag inte låta bli att tänka på att vi med borde gjort det med vår bebis.
okej då tar vi typ samma. Jag tar någon multivitammin som Jenny Koos förespråkar och har gjort det ett tag. Du har inte minskat på kaffe eller vitt mjöl? Fattar vad du menar, tycker att jag testar så mycket olika saker att jag inte vet vad som är vad snart haha?