Hedvig123 skrev 2022-09-16 17:31:26 följande:
Ja jag hoppas verkligen att det har vänt och blåser lite tur i seglena nu så att vi får behålla den som gömmer sig där inne!! Har ju ingen koll på när äl var men enligt clearblue är jag ju ungefär i v4-5 då. Ska på inskrivningssamtal nästa vecka så får väll se om jag kan få ett tidigt vul om några veckor för att se ungefär vart vi befinner oss!
Åhh, då har ni förhoppningsvis lillen hemma på jul då!! Såå mysigt ju!
Jag har inga jättetydliga symptom förutom lite svag molvärk och ömmande bröst. Hoppas att det kan hålla sig så ;)
Ja det hoppas verkligen jag också! Nej just det såklart.. men ja 4-5 låter ju rimligt ungefär. Jag tänker att du borde få VUL eftersom du inte vet riktigt när du hade ÄL. Det fick jag iaf men har förstått att det är väldigt beroende på både region men även BM.
Ja och just nu är känslan att han blir tidig, min mamma har fått alla sina 3 barn några veckor tidigt och hittills har vår son varit tidigt med allt, sparkade i v16 och magen kom fort + att han är sååå aktiv och spark. Men det är bara en hobby teori haha? klipp till att han blir 2v sen.
Åh men det låter ju lovande ändå. Ja var glad så länge du slipper illamående haha