BF juli 2022
Jag hoppar också in här. Bf 30 juli :)
Jag hoppar också in här. Bf 30 juli :)
1/7 Emma1b , 40 år, tredje barnet
2/7 Mickan91, 30 år, första barnet
4/7 skaviblifyra, 39 år, tredje barnet
4/7 Anonymous39, 39 år, tredje barnet
5/7 Lind94, 28 år, andra barnet
5/7 dujagochbebisen, 28 år, första barnet
5/7 malva90, 31 år, första barnet
6/7 lovve123, 28 år, första barnet
7/7 sandrisens, 24 år, första barnet
7/7 Spjutbräken, 30 år, första barnet
8/7 närsomhelstnu, 34 år, fjärde barnet
9/7 saima17, 35år , tredje barnet
9/7 CH93, snart 28 år, första barnet
10/7 blivandetrebarnsmor2022, 31 år, tredje barnet
11/7 Zasooo89, 32 år, fjärde barnet
11/7 myli8850, 28 år, fjärde barnet
12/7 Ewcia 34 år tredje barnet
14/7 Ssndris 32 år, fjärde barnet
14/7 QueenS 31 år, andra barnet
15/7) lillis_85, 36 år, femte barnet
16/7 FruA88, 33 år, tredje barnet
17/7 DrFirre, 32 år, 1a barnet
19/7 Alliep 27 år, första barnet
22/7 Hedda89 33 år, andra barnet
24/7 Nyfiken23 30år, tredje barnet
25/7 Lewaize 30 år, 2a barnet
25/7 Gabriella33 28år, 1a barnet
25/7 Kalaskulan94 28 år, 1a barnet
28/7 Nótt 32år, 1:a barnet
29/7 annan18 26 år, 2a barnet
30/7 toughshiit 28 år, 2:a barnet
Skulle någon kunna bjuda in mig i den hemliga Facebook-gruppen? Kan skicka min profillänk i ett meddelande här på FL :)
Om denna fortfarande är aktiv så skicka till henne:)
Jag kan starta en ny grupp om ni vill?
Om jag skapar en osökbar grupp, hur många är vi då som skulle vara med i den? Vill ju gärna att vi blir ett gäng, så det blir aktivitet i gruppen :)
Alla ni som vill vara med i en ny Facebook-grupp kan skicka ett mejl till mig här på Familjeliv så bjuder jag in er!
Skicka er profillänk så att jag kan hitta er :)
Den kommer att vara osökbar och endast synlig för medlemmar :)
Kan inte skicka mejl till dig?
Nu kan ni även skicka meddelande till Gabriella33 för att bli tillagda i gruppen.
Konstigt att min profil är privat. Jag ska kolla om jag kan fixa det på något vis!
Hade visst missat en del av informationen hehe. Efter uppgången gick den ner till 36,4, det som fick mig att noja. Men gick upp sen igen och jag har slutat tempa nu.
Dock har jag haft mycket ?mensvärk? idag och fick nyss en lite blödning, rent färskt blod :/ så nu känner jag mig väldigt orolig.
Det är nog inte så mycket att kolla upp. Skulle det vara något fel kan de inte göra så mkt, om jag inte mår kraftigt dåligt typ. Men oj vad svårt det är att inte oroa sig!
Hejsan! Gruppen som nyss startade blir för stor för min bekvämlighet då det blev för alla sommarbebisar. Kanske passar längre in i graviditeten sen. Så om någon vet av en mindre vill jag gärna komma med i den. Vill vara lite privat ännu. :) Jag har nu bokat tid för inskrivning.. frågade om dom mäter hcg i blodet då vecka 8, icke. Tänk att man först vecka 12 får veta om allt ser ok ut! Det är sjukt lång tid. Har svårt att hålla hemligt på jobbet och känns sådär att berätta utan att ha sett att allt pekar åt rätt håll iallfall.. men vi ska tro att det går vägen, om inte så får jag möjlighet att normalisera att prata om missfall. Gyllene kant på allt :)
När tänker ni berätta för folk?
Jag går
In i vecka 10 i morgon .. (9+1)..
en trötthet som började i fredags .. är så trött så vet inte vad jag ska ta vägen ibland. Fler ?
Hej!
Hur mår alla och hur går det?
Vad tyst det har blivit i tråden.
Gott nytt år till er alla!
Här går det bra, gjorde Kub i veckan o det gick bra, blev flyttad till 6/7 så är snart inne i andra trimestern :).
Jag skulle inte ha sagt något. Kräktes i morse ;P Vecka 10+2
Har inte kräkts någonting innan dess!
Vecka 10+4, lite illamående, trött men inte mkt mer. Längtar tills KUB så jag vet om allt är OK å isf kan berätta på jobbet, väldigt jobbigt att hålla det undan då vi är mitt i omorganisation å jag kan behöva anställa in folk - så vill sätta rätt förväntningar..men fått det väldigt sent bokat tyvärr, 13+2 :(
Har ni börjat förbereda nått än? Vet att det är tidigt men jag har inte kunnat låta bli å göra listor på vad som behövs å råkade köpa ett par nappar här om dagen haha..
Har ni gjort kub?
Ja gjorde det, fick 1:144 sannolikhet för kromosom. Är ju inte hög risk ändå om man vänder på det men vi ska gå vidare med moderkaksprov. Det är jag lite nojig över
Hej! Väntar också barn i Juli. 28/7 mitt tredje barn. Har fjort ultraljud och allt såg bra ut men jag mår så ofantligt dåligt hela tiden. Mår illa o har ont, aldrig vart med om tidigare. Men som sagt allt bra med bebisen så jag är tacksam för det.
hoppas allt är bra med er.
Hej Hej.
Hoppas det är ok att jag kommer in här. Gravid med ett litet småsyskon som kommer plockas ut mot slutet av juli.