BF juli 2022
Har fått svagt plus som jag hopas blir starkare. Så dyker in här :)
Har troligvis BF 8/7-22.
Har fått svagt plus som jag hopas blir starkare. Så dyker in här :)
Har troligvis BF 8/7-22.
Fick d
Fick detta resultat i morse.
Ser ett svagt positivt på de ena å har pratat med en barnmorska som sa att de där är positivt
Precis plussat här!
Inte alls planerat, en så kallad p-piller bebis väntar jag????
Hoppar ur igen, fick missfall :?(
Fick plus i förgår, tog ett nytt idag och det var starkare :) Preliminärt bf är 2 juli. Har haft missfall tidigare men hoppas att det går hela vägen nu! Har 1 barn sen tidigare på 9 år och gjorde abort i vintras. Vi har försökt i ett halvår men har tydligen haft infektion i äggledaren innan och nu när den är behandlad så gick det på första försöket. Klart man är lite orolig för missfall och utomkveds då jag hade en rätt stor infektion som krävde sjukhusvård. Men vi håller tummarna:)!
Finns det någon FB grupp?!
Har ikväll fått tydligt plus på (sparad) morgonurin och hoppas nu på att det inte blir missfall igen. Woop woop
4/7 skaviblifyra, 39 år, tredje barnet
5/7 dujagochbebisen, 28 år, första barnet
7/7 sandrisens, 24 år, första barnet
8/7 närsomhelstnu, 34 år, fjärde barnet
9/7 Isolines, 31 år, femte barnet
Nu är vi en gäng, kul :)
Hur mår ni allihopa?
Ajävk är jag lite mer trött bara, än så läge iaf :D
Jag mår bra förutom trött och en tickande bomb, gråter och är irriterad för allt!
Jag är fortfarande väldigt trött och illamående till och från hela dagarna.. Tycker tiden går så långsamt, bara vetat om graviditeten en vecka men känns redan som en evighet haha. Hur får man tiden att gå snabbare?
Och på frågan hur jag mår, jag mår piss...illamående, trött, känns som att brösten ska sprängas och jag har fått slidkatarr på det!
Jo det är så himla jobbigt, känner mig så himla sänkt.
Kul med massa nya folk, grattis allihopa!!!!!
Hej vi är lite chockade här hemma fortfarande. Vi plussade i fredags. Har en son som är strax över 7 månader. Vi vill ha ett till barn och vi sa på vår dejt 9 oktober att vi slutar skydda oss och "bara kör lite ". Den 10 okt låg vi och nu har vi plussat. Gick fort denna gång. De kommer alltså bli sk "pseudotvillingar". Har panik men också överlycklig. Nu till min fråga: någon som blivit snittad och sedan blivit gravid inom ett år? Hur funkar det? Extra kontroller?
Hoppas också in här! Är 31 och plussade för en vecka sen men har varit så övertygad om att det kommer sluta i ett missfall att jag inte vågat tänka att det faktiskt kan gå vägen. Känns som att jag blivit helt knäpp. Hade två inlämningsuppgifter i förra veckan men kunde liksom inte tänka på något annat än att jag var gravid så fick knappt gjort något alls haha. Och har tagit massor av gravtest för att se så att strecket blir starkare trots att jag vet att det knappast spelar någon roll, det som händer det händer. Dagarna går ju såååå långsamt!
Hur står ni andra ut? Har ni också blivit tokiga eller beror det på att jag för närvarande är tjänstledig för att plugga och helt enkelt har lite för mycket fritid?
Första barnet blir det i alla fall om det håller i sig. :) BF 5/7. Enda symtomen är superömma bröst som vuxit två storlekar och lite molvärk och hugg i livmodern till och från. Inget illamående (vilket naturligtvis också gör mig orolig... :P)
VA!? blev du gravid direkt efter förlossning? Kul med nån mer som får tätt!