Inlägg från: Anonym (Kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna)

Kvinnor, känner ni skuld?

I den situationen känner jag att det är synd om mig som förlorat sexlusten. Det är ju väldigt nyttigt att ha sex. Jag vill inte göra så mot mig själv, tappa sexlusten/livslusten utan åtgärd. Om det krävs att jag måste lämna för att få tillbaka sexlusten så finns ju inget annat alternativ, annat än att jag skulle få vara med en annan man och då ger jag ju inte maken någon chans att vara singel och fri och ha chans till ny partner som vill ha sex med honom.

Jag skulle inte stanna i en relation där jag inte har sexlust. Hellre singel utan sex än i ett förhållande utan sex. Min sexlust är viktig för mig och tappar jag den måste jag få tillbaka den genom att vidta åtgärder, för mitt eget bästa.

• Anonym (Kvinna)
    En manlig man skrev 2021-10-16 12:18:50 följande:

Ja, jag tror många män lämnar sina kvinnor för yngre förmågor av just den anledningen. De känner sig inte älskade längre.

De flesta män får ingen yngre förmåga eftersom unga kvinnor vill ha yngre, snygga män som är på topp och kan ge barn i motsats till en gammal gamling. Vad skulle en gammal gamling till man ha som inte en ung, stark, snygg man inte har? Hur skulle han vinna i den konkurrensen?

Om gamlingen till man inte ens lyckats få kvinnan som gift sig med honom, som förmodligen älskar honom att vilja ha sex med honom så hur i h-vete skulle han kunna få en främmande ung kvinna att vilja ha sex med honom??! Lol. I hans drömmar kanske.
  • Anonym (Kvinna)
    En manlig man skrev 2021-10-16 20:33:18 följande:

Tänkte mer att en man ca 45 år träffar en pigg 35 åring med fast kropp och glatt humör. Rätt vanligt om mannen tagit hand om sig. Inte lika vanligt att kvinnor har seriösa förhållande med 10 år yngre män.

Varför är han fortfarande singel som 45-åring? Ville ingen ha honom? Varför i så fall?
  • Anonym (Kvinna)
    En manlig man skrev 2021-10-17 13:40:56 följande:

Tror du det beror på att de tappar intresset för dig?

Eller är de bara trötta på sex i allmänhet. Kanske roligare att runka till porr där de gör saker som du kanske inte vill?

De är mer intresserade av att bli tillfredställda än att tillfredställa efter ett tag. Tar en för givet. När de blir ego blir de dåliga i sängen. Och kvinnan tappar lusten för honom tillslut.
  • Anonym (Kvinna)
    En manlig man skrev 2021-10-17 13:58:14 följande:

Ok, så enligt dig är det oftast mannens fel att kvinnan tappar sexlusten i ett förhållande.

Absolut! Speciellt eftsom hon magiskt får lusten tillbaka när hon efter separationen träffar en ny man.
Svar på tråden Kvinnor, känner ni skuld?