Inlägg från: Anonym (Bella med kundvagn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bella med kundvagn)

Kvinnor, känner ni skuld?

En man som lämnar sin kvinna för att hon tappat sexlusten eller en kvinna som lämnar sin man för att han är impotent.
    Är det lika ok enligt dig?
    En manlig man skrev 2021-10-15 18:48:04 följande:
    Om kvinnan som tappat sexlusten ändå ställer upp och ligger med sin man eller suger av honom lite då och då skulle jag säga är samma som en man som är impoten men ändå gör sitt bästa för kvinnan. Slickar, använder dildos osv.

Om han inte bryr sig och de aldrig har sex så är det givetvis samma sak som en kvinna utan sexlust som inte ställer upp.
    Hur ställer du dig till att behöva ställa upp på sex?

Jag ser ditt exempel som mycker värre för kvinnan, vill ändra dina förutsättningar till att kvinnan ställer upp och runkar eller suger mannen lite då och då. Inte ligger med honom. Underlivet är liksom uteslutet för båda, annars är det inte jämförbart.
    En manlig man skrev 2021-10-15 19:18:57 följande:
    Ok, köper ditt resonemang. Men om kvinnan gillar penetrering så är det väl bra om han använder dildo på henne annars blir det ju ett straff?

Sen tror jag rätt många hellre blir påsatta än suger av om man nu ska ställa upp. Jag förutsätter väl iofs att kvinnan inte äcklas av sin man och älskar honom och vill göra honom nöjd. Samma tänker jag om den impotenta mannen. Några här har ju äcklats av sina män. Då är det ju tufft.
    Nej, nej och åter nej.
    Jag, kvinna, runkar tusen gånger hellre och suger tio gånger hellre än att bli påsatt när jag inte har lust.

Ge fan i mitt underliv bara så kan jag hjälpa dig på annat sätt.
Svar på tråden Kvinnor, känner ni skuld?