Jonisa skrev 2021-10-28 05:25:23 följande:
Skönt att höra att du mår bra och att du fick så många ägg som blev befruktade, det ser ju mycket ljust ut! Vad roligt!
Superspännande att få höra hur det kommer att vara att göra en insättning och ta progesteron m.m. Det känns ju som att det kan lyckas för dig första gången!
För mig så har jag smält nyheten nu och ställt mig in på nästa gång ist. Det första försöket räknas inte fick vi veta på mötet i veckan så vi har fortfarande 3st försök kvar.
Hej vännen!
Jag vet knappt vart jag ska börja?
Jag var ganska pessimistisk och tänkte om vi får 2 blastisar så blir jag nöjd. Vi fick 5!!!! Och har även 3 som odlas till imorgon så kanske någon mer kan frysas in. Så nu är jag ruvare på 1, 4 är i frysen och kanske någon mer om vi har extra tur.
Trodde aldrig på sånt här fint resultat av 9 befruktade. Gud vad vi är tacksamma.
Återföringen fick på Max 2-3 minuter och gjorde inte ont alls. Vi fick se blastocysten som sattes in
Men vad skönt att ni har 3 försök till. Du ska se att det släpper nu och att ni får fina ägg och även befruktning. Jag hejar på er! <3