Inlägg från: Anonym (jaha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jaha)

Att vara älskarinna är att..

Ja, det är väldigt korkat att vara älskarinna, men vad är poängen med din tråd? Om du fattar att det är korkat, varför fortsätter du me det då?

• Anonym (jaha)
    Anonym (Älskarinnan som bara leker) skrev 2021-10-07 08:41:19 följande:
    Du har både rätt och fel.

Världsvan är jag inte ute efter att uppfattas som. Nonchalant då? Vad jag uppfattas som vet jag inte och lägger ingen större vikt vid med jo, jag är nog lite "nochig" som du uttrycker det. Då det kommer till detta. Absolut.

För mig existerar inte varken männens fruar eller barn, det är inte jag som skaffat den familjen. Den är inte min att ta ansvar för. Om frun är den kvinna han verkligen vill ha så får han väl hålla sig till henne. Det är inte direkt så att jag kidnappar och våldtar honom.

Så nej, jag känner ingen bitterhet mot hans familj. Jag känner absolut ingenting gentemot dem.Noll. Nada.

Det sista stycket är bara dina fantasier och har ingen verklighetsförankring till mig.
    Klart att barn och fru inte existerar, du är ju en egoist och för egoister existerar bara de själva och vad de anser sig behöva.

Dessutom verkar du vara väldigt omogen, det märks om inte annat på hur du så övertydligt påpekar hur lite hans barn och fru betyder för dig, du anstränger dig rejält för att få dem att framstå så värdelösa som möjligt... och det är väldigt likt det man ser hos småbarn.... tex när de är rädda för något så påpekar de att de minsann inte är rädda... när de känner sig osäkra på om de klarar nåt så påpekar de att de minsann är lätt...Hos små barn är det lite gulligt, men hos vuxna människor är det väldigt väldigt patetiskt och trasigt.

Angående noncharlant attityd så är det något otrogna äckel älskar för du är så upptagen med att visa dig kakig, ge långfingret åt världen och visa att du inte bryr dig (vilket i sig är omoget) att du inte förstår att den enda du peka långfinger åt är dig själv för du är ju den enda som förlorar på att slösa bort ditt liv på en skithög. resten av världen (inklusive skithögen) bryr sig liksom inte ett skit om det och går vidare och bygger upp riktiga och meningsfulla relationer som de växer av medan du står kvar och stampar utan att åstadkomma någonting annat än peka finger åt världen och känna dig ball.

Se bara på honom, han har byggt upp ett liv, skaffat barn och leker familjeliv, likadant med hans fru (dock är det ju tyvärr en stor fet lögn men det är ju inte hennes fel), men vad har du åstadkommit med ditt liv vad gäller relationer annat än att bli knullad då och då när det passar honom?
Svar på tråden Att vara älskarinna är att..